Original Mix


Alex Lamb Feat. Easton Davis – So Good
Alex Lamb Feat. Easton Davis – ㄨˊㄐㄧㄒㄧㄢˋ

[Verse 1]
Looking back in my life
回首過去的生活
I've had problems and lots of strife
歷經過許多大小問題與鬥爭
But I've found a way to get over
但我始終能有方法度過這些難關
And everyday brings me that much closer
雖然每天始終會有很多麻煩找上我

So hold your head up to the sky
所以就讓我牽起妳的手舉向天空
Hold your hands up, so we can fly
牽起妳的手舉向天空,讓我們遨遊在天空之中
Are you ready for the time of your life?
在這人生重要的時刻妳準備好了嗎?
Are you ready?
你準備好了嗎?
‘Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒

[Hook]
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒
It feels so good
這感覺超棒
It feels so nice
這感覺多麼的美好
It feels just right
這感覺多麼的剛好
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒
It feels so good
這感覺超棒
It feels so nice
這感覺多麼的美好
It feels just right
這感覺多麼的剛好

'Cause this rhythm makes me feel good (x2)
因為這節奏讓我感覺超棒

Feels good, so good (x2)
感覺很棒,多麼的棒
Feels good
感覺超棒
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒
Feels good, so good (x3)
感覺很棒,多麼的棒
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒
So good (x4)
超棒

[Verse 2]
Take the time to unwind
花些時間讓自己開心
Leave your trouble all behind
把妳所有的煩惱丟到腦後
Hear the rhythm, it's a good thing
豎起耳朵聽著這節奏,妳會知道這有多麼棒
Free your mind
解放妳的心靈
Free your heart, free your soul
解放妳的心,解放妳的靈魂
Let the music take control
讓音樂掌控一切
In the club, on the floor
不管是在夜店,還是在舞池上
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒

It's a shame that we can't be as one, be the same
幸好我們不是那些自私的人,不像他們那樣
No more war, no more poor, this is worth fighting for
不再有戰爭,不再有貧窮,這值得我們去奮鬥
Every woman, every man
每個女人,每個男人
Join together, make a stand
集結起來,站出來
It's the time for us all
這就是屬於我們所有人的機會
In the club, on the floor
不管是在夜店,還是在舞池上

[Hook]
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒
So good (x4)
這感覺超棒
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒
It feels so good
這感覺超棒
It feels so nice
這感覺多麼的美好
It feels just right
這感覺多麼的剛好
'Cause this rhythm makes me feel good (x2)
因為這節奏讓我感覺超棒

'Cause this rhythm makes me feel good (x2)
因為這節奏讓我感覺超棒
Feels good, so good (x2)
感覺很棒,多麼的棒
Feels good
感覺超棒
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒
Feels good, so good (x3)
感覺很棒,多麼的棒
'Cause this rhythm makes me feel good
因為這節奏讓我感覺超棒
So good (x4)
超棒

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()