David Guetta Feat. Usher – Without You
大衛庫塔&亞瑟小子 – 少了妳

I can’t win, I can’t reign
我無法戰勝,我無法取得優勢
I will never win this game without you…
沒有妳,我無法贏得人生這場遊戲…
Without you…
沒有妳…

I am lost, I am vain
我迷失了方向,我的人生變得毫無意義
I will never be the same without you…
少了妳,我無法再和以前一樣的有朝氣
Without you…
少了妳

I won’t run, I won’t fly
我無法退縮,我無法振翅高飛
I will never make it by without you…
妳不在我身旁,我什麼都做不到
Without you…
妳不在我身旁

I can’t rest, I can’t fight
我無法停下,我無法繼續奮鬥
All I need is you and I, without you…
我所需要的一切就是妳而我,卻沒有妳的陪伴
Without… you
沒有….妳的陪伴
Oh, oh, oh
噢,噢,噢
You (3x)

Without
少了
You (3x)

Without you
少了妳

Can’t erase, so I’ll take blame
無法抹滅的過去,所以我將帶著責備
But I can’t accept that we’re estranged
但我無法接受的是我們分離兩地
Without you (x2)
沒有妳的陪伴
I can’t quit now
我現在不能放棄
This can’t be right
根本就不應該這麼做
I can’t take one more sleepless night without you, without you…
我無法再承受沒有妳而失眠的夜晚,沒有妳…

I won’t soar, I won’t climb
我無法向天空飛揚,我無法向高山登爬
If you’re not here, I’m paralyzed without you…
如果妳不在這,沒有妳的我會全身癱瘓
Without you…
沒有妳
I can’t look, I’m so blind
睜開雙眼什麼都看不見,我深深的為愛而盲目
I lost my heart, I lost my mind without you…
少了妳,我迷失了我的心,迷失了我的靈魂
Without… you
少了….妳
Oh, oh, oh
噢~噢~噢
You (3x)

Without
少了
You (3x)

Without you
少了妳

I am lost, I am vain
我迷失了方向,我的人生變得毫無意義
I will never be the same without you…
少了妳,我無法再和以前一樣的有朝氣…
Without you (x2)
少了妳

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()