close



James Morrison – I Won’t Let You Go
詹姆斯墨里森 – 永不放手

[Verse 1]
When it's black
當黑暗籠罩時
Take a little time to hold yourself
花點時間守住妳自己
Take a little time to feel around
花點時間感受周圍
Before it's gone
在一切消失殆盡之前

You won't let go, but you still keep on falling down
妳不願放手讓一切過去,而妳也不斷墮落著
Remember how you saved me now
From all of my wrongs, yeah
還記得妳是如何把我從錯誤的人生之中救起嗎,耶

[Hook]
And if there's love just feel it
如果那有愛,就感受愛吧
And if there's life we'll see it
如果那有生命,我們會看到的
This is no time to be alone, alone, yeah
才沒時間讓妳一人獨處著,獨處著,耶
I won't let you go
絕不放手讓妳走

[Verse 2]
Say those words, say those words like there's nothing left
說著那些字句,說著那些就像我們之間已什麼都沒剩下字句
Close your eyes and you might believe that there is some way out, yeah
閉上雙眼,也許妳會相信我們之間還有路可以繼續走下去的,耶

Open up, open up your heart to me now
敞開,現在就對我敞開妳的心
Let it all come pouring out
讓所有一切都宣洩出來
There's nothing I can't take
我願承受妳心裡所有的一切

[Hook]
And if there's love just feel it
如果那有愛,就感受愛吧
And if there's life we'll see it
如果那有生命,我們會看到的
This is no time to be alone, alone, yeah
才沒時間讓妳一人獨處著,獨處著,耶
I won't let you go
絕不放手讓妳走

(Won't let you go) (x2)
(絕不放手讓妳走)

And if your sky falling
如果妳的天空正崩離解析
Just take my hand and hold it
只要緊緊握著我的手,緊緊抱住我
You don't have to be alone, alone, yeah
我不會讓妳孤單一人,孤單一人,耶
I won't let you go
絕不放手讓妳走
(Won't let you go) (x2)
(絕不放手讓妳走)

[Bridge]
And if you feel the failing of the light
如果妳感到眼前的光芒逐漸衰弱
And you're too weak to carry on the fight
而且妳感到很虛弱無法在繼續奮鬥下去
And all your friends that you care for have disappeared
然而妳所有在乎的朋友都離妳而去
I'll be here now darling, forever, holding on
親愛的,我將會在妳身旁,永遠的,堅持著
Woah
喔~

[Hook]
And if there's love just feel it
如果那有愛,就感受愛吧
And if there's life we'll see it
如果那有生命,我們會看到的
This is no time to be alone, alone, yeah
才沒時間讓妳一人獨處著,獨處著,耶
I won't let you go
我絕不放手讓妳走
(Won't let you go) (x2)
(絕不放手讓妳走)
Woah no
噢~真的

And if your sky falling
如果妳的天空正崩離解析
Just take my hand and hold it
只要緊緊握著我的手,緊緊抱住我
You don't have to be alone, alone, yeah
我不會讓妳孤單一人,孤單一人,耶
I won't let you go
我絕不放手讓妳走
(Won't let you go) (x2)
(絕不放手讓妳走)
Woah no, yeah
屋~真的,耶

[Outro]
I won't let you go, no I won’t let (x2)
絕不放手讓妳走,不,我絕不讓
I won't let you go, no I won’t let you go
絕不放手讓妳走,真的,我絕不放手讓妳走

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()