Live


Train – Drive By
追隨者合唱團 – 逢場作戲

[MV]
Phone: You should be sorry
電話之中:你應該感到抱歉
Phone: You are the one left
電話之中:是你離開了我
Phone: Listen up I gonna be late for work
電話之中:聽著,我上班要遲到了
Train: Sigh
追隨者合唱團:唉
Phone: Bye
電話之中:拜

[Verse 1]
On the other side of a street I knew
在我熟悉的那條街上的對面街角
Stood a girl that looked like you
站著一個很像妳的女孩
I guess that’s déjà vu
這種感覺似曾相似
But I thought this can't be true
但我想那怎麼可能會是妳
Cause you moved to west L.A or New York or Santa Fe
因為妳已搬到洛杉磯或是紐約還是墨西哥
Or where ever to get away from me
總之妳搬到了離我遠遠的地方

Oh but that one night
噢~但在那晚
Was more than just right
卻是如此美好的讓我不敢置信
I didn't leave you cause I was all through
我離不開妳,因為我眼裡只有妳
Oh I was overwhelmed, and frankly scared as hell
噢~我完全被妳征服,老實說我嚇的不知所措
Because I really fell for you
因為我真的深深愛上了妳

[Hook]
Oh I swear to you
噢~我向妳發誓
I'll be there for you
我會守護在妳身旁
This is not a drive by
這絕對不是逢場作戲
Just a shy guy looking for a two-ply
只是個害羞的男人找尋著
Hefty bag to hold I-I-I-I-I-I love
能完全包容我澎湃的愛的女人
When you move me everything is groovy
妳與我的每一個互動,都讓我為妳天旋地轉
They don't like it sue me
Mmm way you do me
就算他們看不慣妳對我的好,對我指指點點
Oh I swear to you
噢~我向妳發誓
I'll be there for you
我會守護在妳身旁
This is not a drive by
這絕對不是逢場作戲

[Verse 2]
On the upside of a downward spiral
掉進了那深不可測的愛情漩渦裡
My love for you went viral
我對妳的愛像病毒般蔓延
And I loved you every mile you drove away
就算妳遠離了我,但我的心還是一直在妳身上
But now here you are again
但現在妳又出現在我面前
So let's skip the "how you been"
就別再客套的說著“最近還好嗎?”
And get down to the "more than friends" at last
就直接跳到最後一句“我想當你不只是朋友“吧

Oh but that one night
噢~但在那晚
Was still the highlight
仍然是我人生中的焦點
I didn't need you until I came to
我以為我不需要妳,但直到醒來才發現我是多麼的需要你
Oh I was overwhelmed, and frankly scared as hell
噢~我完全被妳征服,老實說我嚇的不知所措
Because I really fell for you
因為我真的深深愛上了妳

[Hook]
Oh I swear to you
噢~我向妳發誓
I'll be there for you
我會守護在妳身旁
This is not a drive by
這絕對不是逢場作戲
Just a shy guy looking for a two-ply
只是個害羞的男人找尋著
Hefty bag to hold I-I-I-I-I-I love
能完全包容我澎湃的愛的女人
When you move me everything is groovy
妳與我的每一個互動,都讓我為妳天旋地轉
They don't like it sue me
Mmm way you do me
就算他們看不慣妳對我的好,對我指指點點
Oh I swear to you
噢~我向妳發誓
I'll be there for you
我會守護在妳身旁
This is not a drive by
這絕對不是逢場作戲

[Bridge]
Please believe that when I leave
請妳相信當我轉身離開時
There's nothing up my sleeve but love for you
我心裡已無其他念頭,只有對妳滿滿的愛
And a little time to get my head together too
只是需要一點時間讓我好好想清楚

[Verse 3]
On the other side of a street I knew
在我熟悉的那條街上的對面街角
Stood a girl that looked like you
站著一個很像妳的女孩
I guess that’s déjà vu
這種感覺似曾相似
But I thought this can't be true
但我想那怎麼可能會是妳
Cause
因為…

[Hook]
Oh I swear to you
噢~我向妳發誓
I'll be there for you
我會守護在妳身旁
This is not a drive by
這絕對不是逢場作戲
Just a shy guy looking for a two-ply
只是個害羞的男人找尋著
Hefty bag to hold I-I-I-I-I-I love
能完全包容我澎湃的愛的女人
When you move me everything is groovy
妳與我的每一個互動,都讓我為妳天旋地轉
They don't like it sue me
Mmm way you do me
就算他們看不慣妳對我的好,對我指指點點
Oh I swear to you
噢~我向妳發誓
I'll be there for you
我會守護在妳身旁
This is not a drive by
這絕對不是逢場作戲

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()