Maroon 5 Feat. Christina Aguilera – Moves Like Jagger
魔力紅 & 克莉絲汀 - 傑格的舞步

[Maroon 5's Adam Levine]
Just shoot for the stars
If it feels right
如果感覺對了,就把星星射下
Then aim for my heart
If you feel like
如果你真的喜歡,就把愛神的箭射向我的心
And take me away, make it okay
然而帶我走吧!一切都順從你的心意
I swear I'll behave
我會好好表現的

You wanted control
你想克制點
So we waited
所以我們先緩緩
I put on a show
我為了你表演
Now I make it
我讓一切發生
You say I'm a kid
你說我是個死小孩
My ego is big
只是活在自己世界的人
I don't give a sh*t
我他媽才不鳥你
And it goes like this
這就像這樣

[Hook]
Take me by the tongue
And I'll know you
和我舌吻之後,我就會瞭解你心裡在想什麼
Kiss me till you're drunk
And I'll show you
吻我吻到意亂情迷的時候我就會讓你了解
All the moves like jagger
所有的動作就像傑格
I've got the moves like jagger
我跳舞的動作就像傑格
I've got the mooooooves... like jagger
我跳舞的動作~~就像傑格
I don't need try to control you
我並不需要去控制你什麼
Look into my eyes and I'll own you
With them the moves like jagger
看著我的雙眼和那傑格的舞步,就能把你迷倒
I've got the moves like jagger
我跳舞的動作就像傑格
I've got the mooooooves... like jagger
我跳舞的動作~~就像傑格

[Maroon 5's Adam Levine]
Maybe it's hard
也許這很難受
When you feel like you're broken and scarred
尤其在你感受到心碎與憔悴時
Nothing feels right
什麼感覺都不對
But when you're with me
但妳和我在一起時
I make you believe
我讓你相信
That I've got the key
我能讓你走出傷痛

So get in the car
所以就上車吧
We can ride it
我們可以去兜兜風
Wherever you want
Get inside it
不管你想要坐哪,隨便你坐
And you want to steer
你想要我讓你駕駛
But I'm shifting gears
但我正在換檔
I'll take it from here
我就將從這開始
And it goes like this
就像這樣

[Hook]
Take me by the tongue
And I'll know you
和我舌吻之後,我就會瞭解你心裡在想什麼
Kiss me till you're drunk
And I'll show you
吻我吻到意亂情迷的時候我就會讓你了解
All the moves like jagger
所有的動作就像傑格
I've got the moves like jagger
我跳舞的動作就像傑格
I've got the mooooooves... like jagger
我跳舞的動作~~就像傑格
I don't need try to control you
我並不需要去控制你什麼
Look into my eyes and I'll own you
With them the moves like jagger
看著我的雙眼和那傑格的舞步,就能把你迷倒
I've got the moves like jagger
我跳舞的動作就像傑格
I've got the mooooooves... like jagger
我跳舞的動作~~就像傑格

[Christina Aguilera]
You wanna know how to make me smile
你想知道怎麼逗我開心
Take control, own me just for the night
支配我,在夜晚時擁有我
And if I share my secret
然而如果我告訴你我的秘密
You're gonna have to keep it
你可不要讓其他人知道
Nobody else can see this
別人可不能知道
So watch and learn
所以要注意看喔
I won't show you twice
我才不會做第二次給你看
Head to toe, ooh baby, roll me right
從頭到腳,噢,寶貝,好好撫摸我
And if I share my secret
然而如果我告訴你我的秘密
You're gonna have to keep it
你可不要讓其他人知道
Nobody else can see this
別人可不能知道
And it goes like this
這就像這樣

[Hook]
Take me by the tongue
And I'll know you
和我舌吻之後,我就會瞭解你心裡在想什麼
Kiss me till you're drunk
And I'll show you
吻我吻到意亂情迷的時候我就會讓你了解
All the moves like jagger
所有的動作就像傑格
I've got the moves like jagger
我跳舞的動作就像傑格
I've got the mooooooves... like jagger
我跳舞的動作~~就像傑格
I don't need try to control you
我並不需要去控制你什麼
Look into my eyes and I'll own you
With them the moves like jagger
看著我的雙眼和那傑格的舞步,就能把你迷倒
I've got the moves like jagger
我跳舞的動作就像傑格
I've got the mooooooves... like jagger
我跳舞的動作~~就像傑格

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()