Eric Saade Feat. Dev – Hotter Then Fire
Eric Saade&Dev – 無比火辣

Dev (Eric Saade)
Dev
And Eric Saade (Dev)
和Eric Saade
Let’s go (Eric Saade)
來吧

[Verse 1 – Eric Saade]
I’m dressing up for tonight, don’t need no list no invite
我為了今晚整裝待發,不需要邀請也不用在名冊之內
I’m here to dance, dance, da-da-dance, dance
我來這就是為了跳舞,跳舞,跳-跳-跳舞,跳舞
We headed straight to the bar
我們帶頭走向吧台去
One drink became many more
本只喝一杯卻變好幾杯
We here to dance, dance, da-da-dance, dance
我們來這就是為了跳舞,跳舞,跳-跳-跳舞,跳舞

Moving, moving I feel the vibe is getting loud yeah
一個動作接著一個動作,我感受到氣氛變得越來越熱,耶
Moving, moving, and now the club is overcrowded
一個動作接著一個動作,現在這夜店人多到炸掉
And at the top of the night
在今晚首要目標是
I caught her right in my sight
我的眼神將她牢牢鎖定
I took a chance, chance
我抓緊機會,機會

[Hook – Eric Saade]
She’s cooler than ice
她比冰還要冷酷
Flyer than wind
比風還要輕柔
Hotter than fire
比火還要火熱

This is the night
今天就是如此
I’m burnin’ within
我因她而燃燒
She’s hotter than fire
她真的無比火辣

[Dev]
I say I’m flammable I’m TNT
我說我很容易被點燃,我是超級炸藥
Light it up
將我點燃吧

She’s hotter than fire
她真的無比火辣

[Dev]
I say I’m flammable I’m TNT
我說我很容易被點燃,我是超級炸藥
Light it up
將我點燃吧

She’s hotter than fire
她真的無比火辣

[Verse 2]
She rocks that outfit for me
她為我穿上火熱的套裝
Red dress H-O-T indeed
紅色裙子,真的超-火-辣
So I advance-vance, advance-vance
所以她讓我不斷往她身旁靠近-靠近,她身旁靠近-靠近
Her silhouette triggers death
她的背影告訴我她是我的死神
She’s got me catching my breath
她會讓我為她而窒息
She’s so advance-vanced, advance-vanced
她真的會讓我為她不顧一切-一切,不顧一切-一切

Moving, moving I feel the vibe is getting loud yeah
一個動作接著一個動作,我感受到氣氛變得越來越熱,耶
Moving, moving, and we’re meant to be, no doubt about it
一個動作接著一個動作,我們是天生一對,這沒什麼好懷疑的
And at the end of the night
當今晚結束
I’m leaving right by her side
在我要離開她身邊時
I took a chance, chance
我抓緊機會,機會

[Hook – Eric Saade]
She’s cooler than ice
她比冰還要冷酷
Flyer than wind
比風還要輕柔
Hotter than fire
比火還要火熱

This is the night
今天就是如此
I’m burnin’ within
我因她而燃燒
She’s hotter than fire
她真的無比火辣

[Dev]
I say I’m flammable I’m TNT
我說我很容易被點燃,我是超級炸藥
Light it up
將我點燃吧

She’s hotter than fire
她真的無比火辣

[Dev]
I say I’m flammable I’m TNT
我說我很容易被點燃,我是超級炸藥
Light it up
將我點燃吧

She’s hotter than fire
她真的無比火辣

[Bridge – Dev] (x2)
I said I’m TNT
我說過我是超級炸藥
But I’m not gonna bounce your seat
但我不是故意要讓你為我而瘋狂
They try but can’t compete
她們嘗試著要和我一樣,但她們做不到
Cause I’m complete
因為只有我才是我

[Hook – Eric Saade]
She’s cooler than ice
她比冰還要冷酷
Flyer than wind
比風還要輕柔
Hotter than fire
比火還要火熱

This is the night
今天就是如此
I’m burnin’ within
我因她而燃燒
She’s hotter than fire
她真的無比火辣

[Dev]
I say I’m flammable I’m TNT
我說我很容易被點燃,我是超級炸藥
Light it up
將我點燃吧

She’s hotter than fire
她真的無比火辣

[Dev]
I say I’m flammable I’m TNT
我說我很容易被點燃,我是超級炸藥
Light it up
將我點燃吧

She’s hotter than fire
她真的無比火辣

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()