close



Cee-Lo Green – Anyway
席洛-格林 – 不論如何

[Verse 1]
I know I'm stingy with my money
我知道我是個很小氣的人
And it's hard to get some from me
也難從我這得到什麼
But you still love me anyway
但就算如此妳還是深愛著我

Your mother seems to like me
妳媽看起來似乎很喜歡我
But your father wants to fight me
但妳爸看到我就想與我吵架
But you still love me anyway
但就算如此妳還是深愛著我

And I take you out on dates
每次與妳約會
And I always show up late
我總是會晚到
But you still love me anyway
但就算如此妳還是深愛著我

There's no one else like this
沒有人能像妳這樣
That would put up with my sh-t
忍受我這些他媽的壞習慣
And still love me anyway
就算如此妳仍然深愛著我

[Hook x2]
Because no matter what I do
因為不管我做了什麼
I know I can count on you
我知道我可以依靠著妳
Cause baby you still love me anyway
寶貝,因為不論如何妳始終深愛著我
For worse or for better
不管是好的壞的
You make me better
妳讓我越來越好
I know you still love me anyway
我知道不論如何妳始終深愛著我

[Verse 2]
I only see you every now and then
我不常與妳約會
And I'm on the road again
因為我又做自己往自己的路走
But you still love me anyway
但就算如此妳還是深愛著我
And when this relationship's not working
當我們之間的關係已結束的時候
That's when all your friends start flirting
妳身邊的蒼蠅們開始對妳大力追求
And my eyes may wander but that is not ok
我的心也許會因此而動搖,但我真的不喜歡這樣
So I make it up to you
With a brand new pair of shoes
所以我決定用心去好好彌補妳
If you still love me anyway
如果不論如何妳仍深深愛著我

And I will surely miss the way you put up my sh-t
我一定會將我那些他媽的壞習慣改掉
I'll make it up to you some day…
我會好好彌補妳這些日子以來的傷痛

[Hook]
Cause no matter what I do
因為不管我做了什麼
I know I can count on you
我知道我可以依靠著妳
Cause baby you still love me anyway
寶貝,因為不論如何妳始終深愛著我
For worse or for better
不管是好的壞的
You make me better
妳讓我越來越好
I know you still love me anyway
我知道不論如何妳始終深愛著我
(Still love me anyway)
(不論如何始終深愛著我)

Still love me any (x2)
妳始終深愛著我,使終身愛著我
Still love me anyway
不論如何始終深愛著我
Still love me any (x2)
妳始終深愛著我,使終身愛著我
Still love me anyway
不論如何始終深愛著我

[Bridge]
I said... mmm, mmm
我說…嗯~,嗯~

No one loves me quite like you do girl, woo
女孩沒有人能像妳如此這樣的深愛著我,屋~
It's unconditional, unconditional
這是無可懷疑的,無可懷疑的

[Hook]
Because no matter what I do
因為不管我做了什麼
I know I can count on you
我知道我可以依靠著妳
Cause baby you still love me anyway
寶貝,因為不論如何妳始終深愛著我
For worse or for better
不管是好的壞的
You make me better
妳讓我越來越好
I know you still love me anyway
我知道不論如何妳始終深愛著我
(You still love me anyway)
(不論如何始終深愛著我)

Still love me any (x2)
妳始終深愛著我,使終身愛著我
Still love me anyway
不論如何始終深愛著我
(You still love me anyway)
(不論如何始終深愛著我)
Still love me any (x2)
妳始終深愛著我,使終身愛著我
Still love me anyway (anyway)
不論如何始終深愛著我(不論如何)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()