Justin Bieber Feat. Big Sean – As Long As You Love Me
小賈斯汀&Big Sean – 只要妳愛著我

[MV - Actress Father & Justin Bieber]
Listen Kid
孩子,聽著
My daughter is everything
我的女兒,是我的一切
She needs me as much I need her
她需要我就像我需要她一樣
That mean someday I have to let her go
那代表有天我必須放手讓她過自己的人生
When I do, she needs to be with a man
當我這件事時,她必須是和一個男人在一起
Not a boy, so that’s what you are
不是個小孩男,所以你懂你對於我來說是什麼

I love her [Justin Bieber]
我愛她
And I sure you do
然而我相信你是
I know what types of you are
我知道你是什麼樣類型的男生
Once upon a time, I used to be a same thing
很久以前,我也曾經是這樣的男生
I know what that means
我知道這代表什麼
That means one day you will leave her
代表有一天你也會離她而去
For somebody else break her heart
為了某個女人去傷了她的心
That can’t happen
我不會讓這種事情發生
You don’t know us [Justin Bieber]
你並不了解我們
I don’t want to
我不想懂
I don’t want to know you
我也不想懂你
And you get in your car and leave don’t come back
你就開著你的車離開這,永遠不要回來
I say if you do, it’s gonna be good for you
如果你這麼做,我想這樣對你比較好

What would you do? [Justin Bieber]
你會怎麼做?
I need the rod
我會好好懲罰你的

As long as you love me [x3]
只要妳愛著我
[MV]
Are you sure gonna do this? [Justin Bieber]
妳確定要這麼做?
Yup [Actress]
確定

[Verse 1]
We’re under pressure
我們生活在龐大的壓力之下
Seven billion people in the world trying to fit in
我們嘗試著和全球七十億人口一樣
Keep it together
就像平常人一樣
Smile on your face even though your heart is frowning
就算你的心裡有許多的不滿,妳仍將微笑掛在臉上
But, hey now, you know girl
但,現在,女孩妳知道
We both know it's a cruel world
我們都知道這是個殘酷的世界
But I will take my chances
但我會好好把握機會的

[Hook]
As long as you love me
只要妳愛著我
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
我們可以承受飢寒交迫,我們可以無家可歸,我們可以身無分文
As long as you love me
只要妳愛著我
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
我會讓妳不愁吃穿,我會讓妳擁有美好的家庭,我會讓妳過好日子
As long as you love, love me, love me (x2)
只要妳愛著我,愛著我,愛著我
(Love me)
(愛著我)

[Verse 2]
I'll be your soldier
我會成為專屬於妳的戰士
Fighting every second of the day for your dreams, girl
女孩,每分每秒都為了妳的夢想奮鬥著
I’ll be your Hova
我會成為妳的耶和華(上帝)
You can be my Destiny's Child on a scene, girl
女孩,妳可以成為我的真命天女
(此意指小賈斯汀女友賽琳娜,因賽琳娜是從迪士尼出道發展)
So don't stress, don't cry, we don't need no wings to fly
所以別緊張,別哭泣,我們不需要翅膀就可以飛翔
Just take my hand
只要緊緊握住我的手

[Hook]
As long as you love me
只要妳愛著我
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
我們可以承受飢寒交迫,我們可以無家可歸,我們可以身無分文
As long as you love me
只要妳愛著我
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
我會讓妳不愁吃穿,我會讓妳擁有美好的家庭,我會讓妳過好日子
As long as you love, love me, love me (x2)
只要妳愛著我,愛著我,愛著我
(Uhh, B-I-G)
(呃呃,B-I-G)

[Big Sean]
I don't know if this makes sense but, you're my hallelujah
我不懂如果這一切還有沒有道理但,妳是我的哈雷路亞
Give me a time and place, I'll rendezvous it
給我時間和地點,我會準時到達與妳會合
I'll fly you to it, I'll beat you there
我會帶著妳遠走高飛,我會帶著妳到屬於我們的世界
Girl, you know I got you
女孩,妳懂我了解妳
Us, trust, a couple of things I can't spell without you
我們之間,信任,有些事少了妳就不會完整
Now we are on top of the world, 'cause that's just how we do
現在我們站在世界的頂點,因為我們本就是如此
Used to tell me sky's the limit, now the sky's our point of view
有人曾告訴我天空遠在天邊,而現在天空卻變成我們的視野
Man, we stepping out like woa (Oh God!), camera's point and shoot
老兄,我們現在跨出腳步就像“哇屋”(我的天啊!),相機對焦接著攝影
Ask me ‘what's my best side?’, I stand back and point at you
問我“什麼是我最好的一面?”,我站起身來轉過頭指向妳
You, you the one that I argue with, feel like I need a new girl to be bothered with
妳,妳與我爭吵,講的好像我身邊有小三一樣
But, the grass ain't always greener on the other side, it's green where you water it
但,感情就像花朵一樣不會永遠綻放,是需要妳用愛來灌溉讓感情開花結果的
So I know, we got issues baby, true, true, true
所以我知道,寶貝我們之間有些問題,事實上,事實上,事實上
But I'd rather work on this with you than to go ahead and start with someone new
但我寧願與妳一起解決問題,也不要重新與別人開始一段新的感情
As long as you love me
只要妳愛著我

[Hook]
As long as you love me (Love me, yeah)
只要妳愛著我(愛著我,耶~)
We could be starving, we could be homeless, we could be broke (We could be broke)
我們可以承受飢寒交迫,我們可以無家可歸,我們可以身無分文(我們可以身無分文)
As long as you love me
只要妳愛著我
I'll be your platinum (platinum), I'll be your silver, I'll be your gold
我會讓妳不愁吃穿(不愁吃穿),我會讓妳擁有美好的家庭,我會讓妳過好日子
As long as you love (As long as you love), love me, love me (x3)
只要妳愛著我(只要妳愛著我),愛著我,愛著我
(I'll be your silver, I'll be your gold)
我會讓妳擁有美好的家庭,我會讓妳過好日子
As long as you love (As long as you love me, love me, you love me), love me, love me
(It’s all I want, baby)
(寶貝,我想要的就是妳)
(As long as you love me, you love me, you love me)
(只要妳愛著我,妳愛著我,妳愛著我)
(Be you gold)
(讓妳過好日子)
As long as you love (As long as you love me (x2) ),you love me, you love me
只要妳愛著我(只要妳愛著我),妳愛著我,妳愛著我
As long as you love me
只要妳愛著我
(As long as you love me, love me…)
(只要妳愛著我,愛著我…)

[MV]
Are you sure gonna do this? [Justin Bieber]
妳確定要這麼做?
Yup [Actress]
確定

(Love me…)
(愛著我…)
You don’t know us [Justin Bieber]
你並不了解我們
I don’t want to [Actress Father]
我不想懂
I don’t want to know you [Actress Father]
我也不想懂你
I love her [Justin Bieber]
我愛她

Get off, father, don’t [Actress]
離他遠點,爸爸,別打了
Get off me [Actress]
走開啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()