Ne-Yo – One In A Million
尼毆 – 萬中選一

[MV]
(You are look just like this)
(你就是這麼沒種)
(No, no)
(不是,不是)
(Uhh, come on yo)
(嗯嗯,來吧,快)
(We gotta do the thing)
(我們要一起做這件事)
(The thing, for her?)
(就為了她,做這件事?)
(Yes, the thing for her right now)
(是阿,就為了她做這件事)
(Come on) (x3)
(快來)

[Verse 1]
Jet setter
環遊全世界
Go getter
追求自己的夢想
Nothing better
沒人比我更棒
Call me Mr. been there done that
就叫我經驗滿滿先生
Top model chick to your every day hood rat
不管是超級名模還是鄰家女孩我都曾交往過
Less than all but more than a few
要說很多也還好,但要說起來還真的有點多
But I've never met one like you
但我卻從沒遇過像妳這樣的女孩

Been all over the world
去過世界各地
Done a little bit of everything
幾乎做過所有的事情
Little bit of everywhere
幾乎去過所有的地方
With a little bit of everyone
幾乎什麼人都見過
All the girls I've been with
但所有與我在一起過的女孩與
Things I've seen it takes much to impress
事物都讓我不感興趣
But sure enough you go it makes your soul stand up from all the rest
但我非常肯定的是妳的氣質是多麼的出眾

Baby, I can be in love
寶貝,我可以大談一場戀愛
But I just don't know, don’t know girl
但我只是不知道,不知道該怎麼做,女孩
Baby one thing is for certain
寶貝有一件可以肯定的事是
Whatever you do it's working
不論妳做什麼我都接受
All the girls don't matter
其他女孩一點也不重要
In your presence can't do what you do
有妳面前,她們完全比不上妳
There's a million girls around but I don't see no one but you
雖然有百萬個女孩圍繞在我身旁,但我的眼裡只有妳

[Hook]
Girl you're so one in a million
女孩妳真的是萬中選一
You are
妳是
Baby you're the best I ever had
寶貝妳是我遇過最棒的女孩
Best I ever had
遇過最棒的女孩
And I'm certain that
而且我很肯定的是
There ain't nothing better
沒有人比妳更好
No there ain't nothing better than this
全世界不會有人比妳還要更好

[Verse 2]
You're not a regular girl
妳不是一般的女孩子
You don't give a damn about your look
妳根本不在意妳的外表如何
Talking about I can't do it for you
妳說妳完全不需要我幫忙
But you can do it for yourself
但妳可以自己搞定
Even though that ain't so
就算那不是真的
Baby cause my dough don't know how to end
寶貝,因為我的錢花也花不完
But that independent thing I'm with it
但我就是喜歡妳這樣獨立的女孩
All we do is win baby
寶貝我們倆是天生絕配

Baby, I can be in love
寶貝,我可以大談一場戀愛
But I just don't know, don’t know girl
但我只是不知道,不知道該怎麼做,女孩
Baby one thing is for certain
寶貝有一件可以肯定的事是
Whatever you do it's working
不論妳做什麼我都接受
All the girls don't matter
其他女孩一點也不重要
In your presence can't do what you do
有妳面前,她們完全比不上妳
There's a million girls around but I don't see no one but you
雖然有百萬個女孩圍繞在我身旁,但我的眼裡只有妳

[Hook]
(Baby, baby)Girl you're so one in a million
(寶貝,寶貝)女孩妳真的是萬中選一
You are
妳是
Baby you're the best I ever had
寶貝妳是我遇過最棒的女孩
Best I ever had
遇過最棒的女孩
And I'm certain that
而且我很肯定的是
There ain't nothing better
沒有人比妳更好
No there ain't nothing better than this
全世界不會有人比妳還要更好

(Baby, baby)Girl you're so one in a million
(寶貝,寶貝)女孩妳真的是萬中選一
(Say) You are (You are)
(說)妳是(妳是)
Baby you're the best I ever had
寶貝妳是我遇過最棒的女孩
Best I ever had
遇過最棒的女孩
And I'm certain that
而且我很肯定的是
There ain't nothing better
沒有人比妳更好
No there ain't nothing better than this
全世界不會有人比妳還要更好

[Bridge]
Timing girl
女孩,我得把握時機
Only one in the world
全世界唯一一個
Just one of a kind
獨一無二
She mine
她是我的

Ooh all that I can think about is what this thing could be
噢~我所想的一切都是我們倆是否會有
A future baby
未來,寶貝
Baby you're one of a kind
寶貝妳是獨一無二
That means that you're the only one for me
這意思是妳就是我的唯一
Only one for me
我的唯一

[Hook]
(Baby) Girl you're so one in a million
(寶貝)女孩妳真的是萬中選一
You are
妳是
Baby you're the best I ever had
寶貝妳是我遇過最棒的女孩
Best I ever had
遇過最棒的女孩
And I'm certain that
而且我很肯定的是
There ain't nothing better
沒有人比妳更好
No there ain't nothing better than this (Better than this)
全世界不會有人比妳還要更好(比妳還要更好)

Girl you're so one in a million (One in a million)
女孩妳真的是萬中選一(萬中選一)
You are
妳是
Baby you're the best I ever had (You're the best I ever had)
寶貝妳是我遇過最棒的女孩(妳是我遇過最棒的女孩)
Best I ever had
遇過最棒的女孩
And I'm certain that
而且我很肯定的是
There ain't nothing better
沒有人比妳更好
No there ain't nothing better than this
全世界不會有人比妳還要更好

(What the hell is wrong with you?) [MV]
(你到底是有什麼毛病阿?)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()