close


Mischa Daniels & Sandro Monte Feat. J-Son – Simple Man
Mischa Daniels & Sandro Monte & J-Son – 單純男人

I'm a simple man
我是個單純男人
I do simple things
我做單純的事
And whatever I got
Is whatever I bring
不管付出什麼,總是得到我所付出的
As I walk downtown
當我走在鬧區之中
And my song I sing
我哼著我的歌
And it comes to me
有種感覺向我襲來
Yeah, I feel that thing
是阿,我感受到了
You can stop and stay
你可以停下來留在這
Baby, I don't care
寶貝,我才不介意
Let the beat outside
讓這節奏釋放出來
Then the side your square
讓你跟著節奏一起跳舞
I'm a simple man
我是個單純男人
I do simple things
我做單純的事
And whatever I got
Is whatever I, ever I bring
不管付出什麼,總是得到我所付出的

Won't stop, so gon' try to shake me
堅持自我,所以試著想要改變我
My life is my life so let it go
我的人生就是我的人生,所以就讓我做自己吧
Can't stop, so I try to make me
無法停下,因為我選擇當我自己
I don't need amens, I don't need gods
我不需要阿門,我才不需要神
And when I calls
然而當我呼喊著
Yeah, I don't need a life
是阿,我就是不要命
Wasn't need a life, I just need a feeling
並不是真的不要命,我只是在追求一種感覺
I just need a feeling (x2)
我只是在追求一種感覺

I'm a simple man
我是個單純男人
I do simple things
我做單純的事
And whatever I got
Is whatever I bring
不管付出什麼,總是得到我所付出的
As I walk downtown
當我走在鬧區之中
And my song I sing
我哼著我的歌
And it comes to me
有種感覺向我襲來
Yeah, I feel that thing
是阿,我感受到了
You can stop and stay
你可以停下來留在這
Baby, I don't care
寶貝,我才不介意
Let the beat outside
讓這節奏釋放出來
Then the side your square
讓你跟著節奏一起跳舞

I'm a simple man
我是個單純男人
I do simple things
我做單純事情
And whatever I got
Is whatever I, ever I bring
不管付出什麼,總是得到我所付出的
Bring [x9]
得到

I'm a simple man
我是個單純男人
I do simple things
我做單純的事
And whatever I got
Is whatever I bring
不管付出什麼,總是得到我所付出的
As I walk downtown
當我走在鬧區之中
And my song I sing
我哼著我的歌
And it comes to me
有種感覺向我襲來
Yeah, I feel that thing
是阿,我感受到了
You can stop and stay
你可以停下來留在這
Baby, I don't care
寶貝,我才不介意
Let the beat outside
讓這節奏釋放出來
Then the side your square
讓你跟著節奏一起跳舞

I'm a simple man
我是個單純男人
I do simple things
我做單純的事
And whatever I got
Is whatever I, ever I bring
不管付出什麼,總是得到我所付出的

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()