Live版本歌詞稍有不同


Late Night Alumni – You Can Be The One
Late Night Alumni – 你可以成為我的唯一

[Verse 1]
Nobody wants to be alone
沒人想變得孤獨
The heart beats happy when it has a place
當心有歸屬時,這時的心跳才會是快樂的
And if it doesn't have a home
如果沒有
It can come into my space
歡迎進入我的世界

[Hook]
So you can be the one I love
所以你可以成為我唯一所愛
I can be the one you long for
我可以成為你的渴望
You can be the one I want… want
你可以成為我唯一想要的…想要的
And you can be the one I love
你可以成為我唯一所愛
This could be our world wide open
只要你願意,我們的世界因此而敞開
You can be the one I want… want
你可以成為我唯一想要的…想要的

[Verse 2]
When you've fallen for someone
當你深深愛上某個人
But that someone doesn't feel the same
但他卻對你卻沒有相同的感覺
But before you come undone
但在你如此失意難過時
You can call out my name
我願意在你身旁陪伴你

[Hook]
So you can be the one I love
所以你可以成為我唯一所愛
I can be the one you long for
我可以成為你的渴望
You can be the one I want… want
你可以成為我唯一想要的…想要的
And you can be the one I love
你可以成為我唯一所愛
This could be our world wide open
只要你願意,我們的世界因此而敞開
You can be the one I want… want
你可以成為我唯一想要的…想要的

[Bridge]
So you can be the one... one one one
所以你可以成為我的唯一…唯一唯一唯一
I can be the one... one one one
我可以是你的唯一…唯一唯一唯一
So you can be the one... one one one
所以你可以成為我的唯一…唯一唯一唯一
I can be the one... one one one
我可以是你的唯一…唯一唯一唯一

[Hook]
So you can be the one I love
所以你可以成為我唯一所愛
I can be the one you long for
我可以成為你的渴望
You can be the one I want… want
你可以成為我唯一想要的…想要的
(I can be the one...)
(我可以是你的唯一)
You can be the one I love
你可以成為我唯一所愛
This could be our world wide open
只要你願意,我們的世界因此而敞開
And you can be the one I want… want
你可以成為我唯一想要的…想要的
(I can be the one... want)
(我可以是你的唯一…想要的)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()