close



Akon – Angel
阿肯 – 天使

[Hook]
I'm looking at an angel
我在尋找著天使
And believe me when I say
相信我所說的
She got that whole place glowin' (x3)
她溫暖了整個大地
Glowin', glowin'
溫暖了,溫暖了

I'm looking at an angel
我在尋找著天使
And believe me when I say
相信我所說的
She got that whole place glowin' (x3)
她溫暖了整個大地
And she's high in the sky singin'
而且在天空中吟唱著詩歌

Way above the clouds in the sky singin', singin’ …. (x4)
漂浮於雲上吟唱著詩歌,吟唱著詩歌…

[Verse 1]
She got wings, she got a halo
她有著翅膀,她有著光圈
It seems to me so unnatural
這對我來說很不可思議
'Cause there's one thing that I just don't know
只因為那對我來說是未知的事物
What seemed to be so incredible
而且令我難以置信

She looked at me, took me by surprise, yeah
她突然雙眼看著我,讓我如此驚訝,耶
As if she took me by the hand
如果當她牽起我的手
To some foreign land and had me way up
將我帶往遙遠的國度,我會因此被她深深吸引
Way above the clouds in the sky, singing, singin’ ….
讓我們漂浮於雲上吟唱著詩歌,吟唱著詩歌….

Way above the clouds in the sky singin', singin’ …. (x4)
漂浮於雲上吟唱著詩歌,吟唱著詩歌…

[Bridge x2]
Singing my song, yeah, yeah
吟唱著我的歌,耶,耶
From dusk 'til dawn, yeah, yeah
從幽暗的天空直到黎明升起,耶,耶
I know you got a lot on your mind
我懂有很多事在你心理打轉
But it won't be long, yeah, yeah
但那不會停留太久的,耶,耶

If all things get better, yeah, yeah
如果所有事情都變得更好,耶,耶
And I may be wrong, yeah, yeah
然而也許我做錯事了,耶,耶
'Cause I'll never get to even cross the line
因為我從來沒真正跨出那一步
Before they make it home, yeah, yeah
當他們回到天堂之前,耶,耶

[Hook]
I'm looking at an angel
我在尋找著天使
And believe me when I say
相信我所說的
She got that whole place glowin' (x3)
她溫暖了整個大地
Glowin', glowin'
溫暖了,溫暖了

I'm looking at an angel
我在尋找著天使
And believe me when I say
相信我所說的
She got that whole place glowin' (x3)
她溫暖了整個大地
And she's high in the sky singin', singin’ …
而且在天空中吟唱著詩歌,吟唱著詩歌…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()