close



Brain McKnight – Back At One
布萊恩麥肯奈特 – 回到原點

[Verse 1]
It's undeniable that we should be together
不可否認,我們是應該在一起的
It's unbelievable
實在不敢相信
How I used to say that I'd fall never
我居然說過我才不會墜入情網之中
The basis is need to know
基本上我想讓妳知道
If you don't know just how I feel
如果妳只是不懂我的感受
Then let me show you
我會讓妳知道
Now that I'm for real
現在我是認真的
If all the things in time, time will reveal
如果所有事情都可以用時間證明,那就讓時間告訴妳
Yeah
耶~

[Hook]
One, you're like a dream come true
一,與妳在一起就像是美夢成真
Two, just wanna be with you
二,我只是想與妳在一起
Three, girl it's plain to see
三,親愛的,很明顯的
That you're the only one for me and
妳就是我的唯一,而且
Four, repeat steps one through three
四,繼續重複步驟一到三
Five, make you fall in love with me
五,讓妳與我熱戀
If ever I believe my work is done
如果我相信自己做到了這些步驟
Then I'll start back at one
那我會重原點開始
Yeah
耶~

[Verse 2]
It's so incredible
真難以置信
The way things work themselves out
一切都是如此的完美
And all emotional
然而我們之間的感情也是如此
Once you know what it's all about baby
當有一天妳知道一切都是為了妳,寶貝
And undesirable for us to be apart
最讓我們討厭的就是我們倆分離兩地
I never would've made it very far
我從來也不會離開妳太遠
'Cause you know
因為妳知道
You got the keys to my heart
妳擁有開啟我心的鑰匙

[Hook]
Cause one, you're like a dream come true
因為一,與妳在一起就像是美夢成真
Two, just wanna be with you
二,我只是想與妳在一起
Three, girl it's plain to see
三,親愛的,很明顯的
That you're the only one for me and
妳就是我的唯一,而且
Four, repeat steps one through three
四,繼續重複步驟一到三
Five, make you fall in love with me
五,讓妳與我熱戀
If ever I believe my work is done
如果我相信自己做到了這些步驟
Then I'll start back at one
那我會重原點開始

[Bridge]
Say farewell to the dark of night
向黑夜道別
I see the coming of the sun
我看到太陽緩緩升起
I feel like a little child
我就像個小孩
Whose life has just begun
像初生兒一樣
You came and breathed new life into this lonely heart of mine
妳將新生命帶進了我寂寞的心中
You threw out the life line just in the nick of time
妳治癒了我心中的傷口

[Hook]
One, you're like a dream come true
因為一,與妳在一起就像是美夢成真
Two, just wanna be with you
二,我只是想與妳在一起
Three, girl it's plain to see
三,親愛的,很明顯的
That you're the only one for me and
妳就是我的唯一,而且
Four, repeat steps one through three
四,繼續重複步驟一到三
Five, make you fall in love with me
五,讓妳與我熱戀
If ever I believe my work is done
如果我相信自己做到了這些步驟
Then I'll start back at one
那我會重原點開始

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()