Ferry Corsten Feat. Ben Hague - Ain't No Stoppin'
Ferry Corsten & Ben Hague – 永不停下

I know a thing or two about you
我瞭解關於妳的一二事
And I think you find the best of me
然而我猜想妳在找尋我最好的一面
Sometimes in search for high
有時妳想要尋找刺激
You take a blow
妳會吸食古柯鹼
But nothing can make you complete
但這麼做並不會讓妳變得更完整
The game is up
加入這場派對
The truth is out there
妳渴望的事物就在這裡
Your time is up
妳的人生一分一秒的過去
Can’t take it back
已經無法回頭
Sometimes in search for high
有時妳想要尋找刺激
You take a blow
妳會吸食古柯鹼
What we got
想想我們曾經擁有了什麼
Ain’t no stop
我永不停下
Ain’t no stoppin’ a good thing
永不停下做對的事情

Ain’t no stoppin’ a good thing (x2)
永不停下做對的事情
Ain’t no stop (x2)
我永不停下
Ain’t no stoppin’ a good thing
永不停下做對的事情

I know a thing or two about you
我瞭解關於妳的一二事
And I think you find the best of me
然而我猜想妳在找尋我最好的一面
Sometimes in search for high
有時妳想要尋找刺激
You take a blow
妳會吸食古柯鹼
But nothing can make you complete
但這麼做並不會讓妳變得更完整
The game is up
加入這場派對
The truth is out there
妳渴望的事物就在這裡
Your time is up
妳的人生一分一秒的過去
Can’t take it back
已經無法回頭
Sometimes in search for high
有時妳想要尋找刺激
You take a blow
妳會吸食古柯鹼
What we got
想想我們曾經擁有了什麼
Ain’t no stop
我永不停下
Ain’t no stoppin’ a good thing
永不停下做對的事情

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()