close



R. Kelly - Share My Love
勞凱利 – 分享愛

[Verse 1]
Come here baby
來我身邊吧寶貝
Just lay your body right here baby
就這樣依偎在我身旁吧寶貝
And let me tell you all
讓我告訴妳所有
All the things, I wanna do to you baby
所有事情,我想為妳做的所有事情寶貝
Aww, girl relax (ohh baby)
噢~寶貝別緊張(噢~寶貝)
Cause I'm about to prove to you
因為我會證明給妳看
That every bit of me wants to be lying here with you
每分每秒我都想與妳如此依偎在一起
All I wanna I do
我所有想做的只是

[Hook]
I just wanna share my love (x3)
我只想分享愛
Share my love, share my love with you (ohh baby)
分享愛,與妳分享我的愛(噢~寶貝)
I just wanna share my love (ohh) (x2)
我只想分享愛(噢~)
All of my, share my love, I just want, share my love with you
分享我內心全部,全部的愛,我只想,與妳分享我的愛

[Verse 2]
Let go baby
過去就讓他過去吧寶貝
And let this feeling get in you
讓這感覺圍繞著妳
Why don't you just come a little closer girl
親愛的為什麼妳還不靠我近點
Let me show you what my love can do (yeahh)
讓我告訴妳,我的愛會帶給妳什麼(耶~)
Ooh, take that off
噢~別再猶疑不定
Oh girl and let the fun begin
噢~親愛的就讓我們倆在一起吧
If you just, just throw that out to love tonight
如果妳只要,今晚只要願意與我分享愛
I promise you'll never hurt again, oh, no
我發誓妳不會再受任何傷害,噢~真的

[Hook]
I just wanna share my love (ohh) (x2)
我只想分享愛(噢~)
For the rest of my life, baby
用我的下半輩子擔保,寶貝
I wanna share my love
我想分享愛
I just wanna share my love
我只想分享我的愛
Share my love with you (ohhh baby)
與妳分享我的愛(噢~寶貝)

[Bridge]
Now that we're in this room (ohh baby)
現在我們在這房間裡(噢~寶貝)
Let's do what we were born to do (oh yeahh)
就讓我們彼此分享我們的愛(噢~耶~)
Populate (yeahh) ,let's get together
住一起(耶~),讓我們倆住在一起
Populate (yeah), make the world better (yeah)
住一起(耶~),讓這世界變得更美好(耶)
Populate (yeah)
住一起(耶)

[Outro]
Ohhh, I just wanna share my love, with you baby
噢~我只想分享愛,與我的寶貝分享
I just wanna share my love, so that wanna do
我只想分享愛,所以與我分享愛吧
I wanna share my love, share my love, share my love with you (ohh baby)
我只想分享愛,分享我的愛,與妳分享我的愛(噢~寶貝)
I just wanna share my love
我只想分享愛
For the rest of my life
用我的下半輩子擔保
I just wanna share my love (ohh)
我只想分享愛(噢~)
Girl come over here and get this love
親愛的還不來我身邊,讓我好好愛妳
I wanna share my love
我只想分享愛
It's all for you
所有一切都給妳
Oh share my love, share my love with you
噢~分享愛,與妳分享我的愛

I just wanna share my love (lovee)
我只想分享愛(愛)
I just wanna share my love
我只想分享愛
Forever baby
直到永遠,寶貝
I wanna share my love, (I wanna) share my love (share my love), share my love with you
我想分享愛,(我想)分享我的愛(分享我的愛),與妳分享我的愛
Come here baby, let me love you
寶貝還不快過來這,讓我好好愛妳
Girl share my love
與親愛的分享我的愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()