close



Alexander Popov - When The Sun
Alexander Popov – 日出

[Verse 1]
Silence sleeps into my world
寂靜佔領了我的世界
And it follows into my dreams
它跟隨著我一起進入我的夢境裡
Moonbeams flicker across the room
月光灑進我的房間裡
And in the twilight
在那微微的暮光中
Your thoughts will be broken
你的意識將慢慢的被分化

[Hook]
And when the sun goes down
當太陽緩緩落下時
A shadow is cast on this town
影子灑在城鎮的每個角落
And when the sun goes down
當太陽落下時
The night ways free
享受這不受拘束的夜晚

And when the sun goes down
當太陽落下時
The night ways free
感受這自由的夜晚

[Verse 2]
Your dreams echo my mind sight
你的夢境在我眼前不斷迴繞著
In this daylight into the sky
在陽光的照耀下佔滿了整個天空
Some kind crossing the water
日光灑在水面上
Wait me in sunlight
在日光下等待著我的到來
And rest in your arms
依偎在你的懷裡

[Hook]
And when the sun goes down
當太陽緩緩落下時
A shadow is cast on this town
影子灑在城鎮的每個角落
And when the sun goes down
當太陽落下時
The night ways free
享受這不受拘束的夜晚

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()