Jessie J Feat. David Guetta – Laserlight
潔西J & 大衛酷塔 – 光芒乍現

[Verse 1]
In the blink of a night
一道閃光降臨夜晚
I was falling from the sky
我從天空降臨
In the blur, you took my breath away
一切都模糊不清時,因為你的出現讓我不禁屏息著
And my heart starts beating
我的心也因為你而開始噗通噗通的跳
And my lungs start breathing
我的肺也因為你而開始有了呼吸
And the voice in my head starts screaming
在我腦裡的聲音也開始大喊著
I'm alive!
我是活生生活著!

[Hook]
You're like a laserlight, burning up
你就像光芒乍現般,強烈的
Burning down, on me
照耀著我
You're like a laserlight, burning up
你就像光芒乍現般,強烈的
Burning down, on me
讓我看到光明

You make me feel good
你讓我心情很好
You make me feel safe
你讓我很有安全感
You make me feel like I could live another day
你讓我感受到我們的未來是一片光明
You make me feel good
你讓我心情很好
You make me feel safe
你讓我很有安全感
You know I wouldn't have it any other way
你知道嗎?以前我從來有過這樣的感覺過

(D-D-D-David G)
(大-大-大-大衛 酷)
(Je-Je-Je-Jessie J)
(潔-潔-潔-潔西 J)

[Verse 2]
You and me, face to face
你與我,面對面時
And there's so much I could say
心中有好多好話想對你說
On these words, and forever seem the silence
但在此時,卻是無聲勝有聲
Can you hear, that box bre-brea-breaking
你聽的到嗎?我心中的潘朵拉盒子站在崩-崩-崩解
And the world starts sha-sha-shaking
我心中的小宇宙為你所憾-憾-撼動
They keep talking, talking, talking
他們一直不斷在我們背後指指點點,指指點點,指指點點
But we're walking, walking, to the light
但我們不聽的走,走,走向屬於我們的光芒
Tonight, tonight
就是今晚,今晚

[Hook]
You're like a laserlight, burning up
你就像光芒乍現般,強烈的
Burning down, on me
照耀著我
You're like a laserlight, burning up
你就像光芒乍現般,強烈的
Burning down, on me
讓我看到光明

You make me feel good
你讓我心情很好
You make me feel safe
你讓我很有安全感
You make me feel like I could live another day
你讓我感受到我們的未來是一片光明
You make me feel good
你讓我心情很好
You make me feel safe
你讓我很有安全感
You know I wouldn't have it any other way (have it any other way)
你知道嗎?以前我從來有過這樣的感覺過(從沒有過)

Please don't stop...I won't stop
請別停下腳步…我不會停下來
We won't stop... x3
我們絕不停下來

[Outro]
In the blink of a night
一道閃光降臨夜晚
I was falling from the sky
我從天空降臨
In the blur, you took my breath away
一切都模糊不清時,你帶走了我的靈魂

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()