Cody Simpson – On My Mind
Cody Simpson – 在我心裡

[Verse 1]
I’m sleeping through the day
睡著睡著又過了一天
I’m trying not to fade
我試著讓自己不要宅在家
But every single night
但每個夜晚都充斥著寂寞
I’ve just been lying awake
我只是常常會不經意醒來
Cause I (cause I) , I can’t get you off my mind (my mind my mind)
因為我(因為我),我無法不讓自己不去想妳(不想妳不想妳)

The moment that we met
當我們再度遇見時
I didn’t know yet
我沒意識到
That I was looking at a face I’ll never forget
我會再度遇到那張我從未忘記的臉龐
Cause I, I can’t get you off my mind
因為我,我無法忘記妳

I can’t get you off my mind
我無法把妳從我心裡忘掉

[Hook]
Give me the chance to love you
給我一次愛妳的機會
I’ll tell you the only reason why
我會告訴妳唯一的原因是什麼
Cause you are on my mind
因為我心裡滿滿的都是妳
I want to know you feel it
我想知道妳心裡的感受是什麼
What do you see when you close your eyes
當妳閉上雙眼時看到了什麼
Cause you are on my mind
因為我心裡滿滿的都是妳

[Verse 2]
I want to be best
我想當最好的情人
I want to be worst
也想當最壞的壞人
I want to be the gravity in your universe and I
我想當妳小小宇宙裡的地心引力,然而我
I want to be there to help you fly
我想讓妳在妳的小小宇宙裡過的幸福又自在
I’ll help you fly girl
女孩,我會讓妳過的很幸福

Oh, the longer that I wait
噢,不斷不斷的等待
The more that I’m afraid
我最害怕的是
That someone’s gonna fool your heart and take you away
有人會騙了妳的心而把妳追走
Cause I, I finally realized,
因為我,我終於知道為什麼
That I can’t get you off my mind
為什麼我無法忘了妳

[Hook]
Give me the chance to love you
給我一次愛妳的機會
I’ll tell you the only reason why
我會告訴妳唯一的原因是什麼
Cause you are on my mind
因為我心裡滿滿的都是妳
I want to know you feel it
我想知道妳和我在一起時心裡的感受是什麼
What do you see when you close your eyes
當妳閉上雙眼時,妳看到了什麼
Cause you are on my mind
因為我心裡滿滿的都是妳

[Bridge]
Girl I can’t live without you
女孩,我不能沒有妳
I can’t think straight without you, no
我無法想像沒有妳的世界會是如何,不~

So tell me what should I do
所以告訴我該怎麼做才好
If I can’t get you off my mind
如果我真的忘不了妳

Give me the chance to love you
給我一次愛妳的機會
I’ll tell you the only reason why
我會告訴妳唯一的原因是什麼
Cause you are on my mind
因為我心裡滿滿的都是妳

[Hook]
I gotta know you feel it
我知道妳的感受是什麼
What do you see when you close your eyes
也知道當妳閉上雙眼時看到了什麼
Cause you are on my mind
因為我心裡滿滿的都是妳

You’re on my mind
妳永遠在我心裡
You’re on my mind all day and night, oh
不管是白天還是晚上我都一直不斷想著妳,噢~
Cause you are on my mind
因為妳永遠在我心裡

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()