close



Ne-Yo – Because Of You
尼歐 – 因為妳

Ooohh
Ohh duu duu
Ohh
Wooohoo woohoo woo
Hmmm

[Verse 1]
Want to, but I can’t help it
想忘記妳,但我無法已無法自拔
I love the way it feel
我深深愛著這種感覺
Just got me stuck between
這種讓我深陷在其中
My fantasy and what is real
分不清什麼是我的幻想、什麼才是真的的感覺
I need it when I want it
當我想要妳時就需要妳存在
I want it when I don't
就算我努力克制自己不能想妳,但我還是忍不住想著妳
Tell myself I stop everyday knowing that I won’t
我心裡明白我根本做不到,但我還是每天告訴自己別再思念妳

[Bridge]
I got a problem tonight
今晚我有些狀況
(Don't know what to do about it)
(根本不知該如何是好)
Even if I did, I don't know if I would quit
就算我知道自己該怎麼做,我不知道自己是不是真能放棄妳
but I doubt it I
但我不斷的懷疑自己是否真的做的到,我

Taking by the thought of it
的心完全就被妳奪走了
And I know this much is true
而且我可以很確定的告訴妳這一切都是真的
Baby you.. Had become my addiction
寶貝妳…就是我的毒品,讓我完完全全對妳上癮
I'm so strong, I want you
我真的真的好想好想要妳,我心裡滿滿都是妳
I can't barely move,
我已深深無法自拔
but I like it
但我好喜歡這種感覺

[Hook]
And then it's all because of you
因為一切都因為妳
(All because of you..)
都因為妳…
And then it's all because of you
因為一切都因為妳
(All because of you..)
都因為妳…
And then it's all because of you
因為一切都因為妳
(All because of you..)
都因為妳…
And then it's all because..
因為一切都因為…

Never get enough
永遠都感到不夠
She's the sweetest stuff (ohh)
她是我最最最甜蜜的毒品(屋~)

[Verse 2]
Think of it every second
我每秒都不斷想著妳
I can't get nothing done
但我也無法做些什麼
Only concern is the next time
我唯一在意的事情就是要是有再一次機會
I'm going to get me some
我要再把妳追到手
Know what I should stay away from
我知道我該離開妳
'Cause it's no good for me
因為一直不斷這樣下去對我來說是不對的
I try and try, but my obsession won't let me leave
我不斷掙扎,但我的心就像著魔一樣完完全全就離不開妳

[Bridge]
I got a problem tonight
今晚我有些狀況
(Don't know what to do about it)
(根本不知該如何是好)
Even if I did, I don't know if I would quit
就算我知道自己該怎麼做,我不知道自己是不是真能放棄妳
but I doubt it I
但我不斷的懷疑自己是否真的做的到,我

Taking by the thought of it (hey)
的心完全就被妳奪走了(嘿~)
And I know this much is true
而且我可以很確定的告訴妳這一切都是真的
Baby you.. Had become my addiction
寶貝妳…就是我的毒品,讓我完完全全對妳上癮
I'm so strong, I want you (Strong I want you)
我真的真的好想好想要妳,我心裡滿滿都是妳
I can't barely move (ohh)
我已深深無法自拔
but I like it (and I like it)
但我好喜歡這種感覺

[Hook]
And then it's all because of you
因為一切都因為妳
(All because of you..)
都因為妳…
And then it's all because of you
因為一切都因為妳
(All because of you..)
都因為妳…
And then it's all because of you
因為一切都因為妳
(All because of you..)
都因為妳…
And then it's all because..
因為一切都因為…

Never get enough (Never get enough)
永遠都感到不夠(永遠都感到不夠)
She's the sweetest stuff (ohh)
她是我最最最甜蜜的毒品(屋~)

[Bridge]
Ain't no doubt (no doubt..), so strong I (strong I..)
無庸置疑(別懷疑…),所以我是真的好想好想要妳(我濃烈的…)
Ain't no doubt (I said it ain't no doubt), so strong I
無庸置疑(我說了一切都無庸置疑),所以我是真的好想好想要妳
(Heyy) Over you (Over you), Over you (you..), Over you (you..)
(嘿)心裡滿滿的都是妳(滿滿都是妳),心裡滿滿的都是妳(都是妳),心裡滿滿的都是妳(都是妳)

Ohh whoo ohh
Because of you and it's all because of you.
因為妳,一切都是因為妳
Never get enough
永遠都感到不夠
She's the sweetest stuff
她是我最最最甜蜜的毒品
She's the sweetest stuff…
她是我最最最甜蜜的毒品…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()