Bruno Mars – Marry You
布魯諾.馬爾斯 – 嫁給我

[Hook]
It's a beautiful night
在這美麗的夜晚
We're looking for something dumb to do
讓我們做些搞笑好玩的事
Hey baby
嘿,寶貝
I think I wanna marry you
我心裡不斷想著要妳嫁給我

Is it the look in your eyes
是因為妳的眼神讓我沈醉其中
Or is it this dancing juice?
還是因為妳翩翩起舞的樣子?
Who cares baby
誰管那麼多,寶貝
I think I wanna marry you
我只想要妳嫁給我

[Verse 1]
Well I know this little chapel on the boulevard we can go
我知道在林蔭大道上有一間小教堂,我們可以去那
No one will know
沒有人會發現
Oh, come on girl
噢,我的女孩跟著我來吧

Who cares if we're trashed got a pocket full of cash we can blow
就算我們喝個爛醉在那自誇我們口袋滿滿的都是錢
Shots of patron
一口把酒喝乾
And it's on girl
就讓我們走入禮堂吧我的寶貝

[Bridge]
Don't say no, no, no, no-no
別說不,不,不,不~不
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah
快說好,好,好,好~好
And we'll go, go, go, go-go
就讓我們走,走,走,走~走
If you're ready, like I'm ready.
只要妳和我一樣迫不及待

[Hook]
Cause it's a beautiful night
因為在這美麗的夜晚
We're looking for something dumb to do
讓我們做些搞笑好玩的事
Hey baby
嘿,寶貝
I think I wanna marry you
我心裡不斷想著要妳嫁給我

Is it the look in your eyes
是因為妳的眼神讓我沈醉其中
Or is it this dancing juice?
還是因為妳翩翩起舞的樣子?
Who cares baby
誰管那麼多,寶貝
I think I wanna marry you
我只想要妳嫁給我

[Verse 2]
I'll go get a ring let the choir bells sing like oooh
我會帶著戒指讓教堂裡的唱詩班為我們歌唱就像屋~~
So whatcha wanna do?
所以妳想怎麼做?
Let's just run girl
快落跑吧~我的女孩

If we wake up and you wanna break up that's cool
如果當我們夢醒時,妳決定要分手,那也沒關係
No, I won't blame you
不,我才不會怪妳
It was fun girl
因為我們曾有過許多歡樂的時光

[Bridge]
Don't say no, no, no, no-no
別說不,不,不,不~不
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah
快說好,好,好,好~好
And we'll go, go, go, go-go
就讓我們走,走,走,走~走
If you're ready, like I'm ready.
只要妳和我一樣迫不及待

[Hook]
Cause it's a beautiful night
因為在這美麗的夜晚
We're looking for something dumb to do
讓我們做些搞笑好玩的事
Hey baby
嘿,寶貝
I think I wanna marry you
我心裡不斷想著要妳嫁給我

Is it the look in your eyes
是因為妳的眼神讓我沈醉其中
Or is it this dancing juice?
還是因為妳翩翩起舞的樣子?
Who cares baby
誰管那麼多,寶貝
I think I wanna marry you
我只想要妳嫁給我

[Bridge x2]
Just say I do
快告訴我妳願意
Tell me right now baby
寶貝拜託妳現在就告訴我
Tell me right now baby, baby
寶貝拜託妳現在就趕快告訴我告訴我

[Hook]
Cause it's a beautiful night
因為在這美麗的夜晚
We're looking for something dumb to do
讓我們做些搞笑好玩的事
Hey baby
嘿,寶貝
I think I wanna marry you
我心裡不斷想著要妳嫁給我

Is it the look in your eyes
是因為妳的眼神讓我沈醉其中
Or is it this dancing juice?
還是因為妳翩翩起舞的樣子?
Who cares baby
誰管那麼多,寶貝
I think I wanna marry you
我只想要妳嫁給我

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()