Calvin Harris – Feel So Close
Calvin Harris – 感覺你就在身旁

I feel so close to you right now
我感到妳現在就在我身旁
It's a force field
這感覺佔滿了我的心
I wear my heart upon my sleeve, like a big deal
我澎湃的心噗通噗通的跳,讓妳也為我而心動
Your love pours down on me, surround me like a waterfall
妳的愛灌溉著我,就像瀑布般洗禮著我的心
And there's no stopping us right now
然而現在沒有任何一件事可以阻止我們的愛
I feel so close to you right now
我感受的到妳現在就在我身旁

I feel so close to you right now
我感到妳現在就在我身旁
It's a force field
這感覺佔滿了我的心
I wear my heart upon my sleeve, like a big deal
我澎湃的心噗通噗通的跳,讓妳也為我而心動
Your love pours down on me, surround me like a waterfall
妳的愛灌溉著我,就像瀑布般洗禮著我的心
And there's no stopping us right now
然而現在沒有任何一件事可以阻止我們相愛
I feel so close to you right now
我感受的到妳現在就在我身旁

And there's no stopping us right now
然而現在沒有任何一件事可以阻止我們的愛
And there's no stopping us right now
然而現在沒有任何一件事可以阻止我們相愛
And there's no stopping us right now
現在不再有任何事可以阻擋我們

I feel so close to you right now...
我感受的到我和妳的心靠的好近好近…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()