close



ATB – Ecstasy
ATB – 著迷

[Verse 1]
Have you ever noticed
你可曾注意到
That I’m not acting as I used to do before?
我不再和以前一樣去偽裝自己
Have you ever wondered,
你可曾想過
Why I always keep on coming back for more?
為什麼我總是回到你身邊想得到你更多

What have you done to me,
不管你對我做了什麼
I’ll never be the same I'll tell you for sure [x3]
我很認真的告訴你,我絕不會在像以前一樣

[Hook]
You really are my ecstasy,
我真的對你深深著迷
My real life fantasy, oh yeah
你是我人生的夢想,歐耶
You really are my ecstasy,
我真的對你深深著迷
My real life fantasy, oh yeah
你是我人生的夢想,歐耶

[Verse 2]
Not that I’m complaining,
我並不是想要抱怨什麼
A more beautiful vision - I have never seen
我只想告訴你,你就是我不斷出現在我夢裡的憧憬
If you don’t mind me saying,
如果你不介意我說了那些話
A life of ambition to fulfill my dream
我願用我的人生去追尋我的夢想

What have you done to me,
不管你對我做了什麼
I’ll never be the same I'll tell you for sure [x3]
我很認真的告訴你,我絕不會在像以前一樣

[Hook]
You really are my ecstasy,
我真的對你深深著迷
My real life fantasy, oh yeah
你是我人生的夢想,歐耶
You really are my ecstasy,
我真的對你深深著迷
My real life fantasy, oh yeah
你是我人生的夢想,歐耶

[Bridge]
You really are my ecstasy,
我真的對你深深著迷
(There can be no other, while we still have each other) [x3]
當我們擁有彼此,沒有人可以取代誰
My real life fantasy, oh yeah
你是我人生的夢想,歐耶

You really are my ecstasy, [x4]
我真的對你深深著迷

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()