Live


Sigma Feat. Birdy - Find Me
Sigma&柏蒂 - 回到我身邊

[Verse 1]
We said goodbye
我們互道再見
That’s what you told me once
這是你對我說過的話
So many times we've made our peace
有太多時候我們總會低頭和好
But this is love, I'll never give you up
但這就是愛,我永遠不會放棄你
I know you'll always come home to me
我知道你永遠會回到家回到我身邊

Like a river, always running
像河水般,不斷地流動
I keep losing you
我不斷失去你
Like a fire, always burning
像火焰般,不斷地燃燒
I'll be here for you
我會守護著你

[Hook]
If you're ready, heart is open
要是你準備好了,心已敞開
I'll be waiting, come and find me
我會期盼著你,快來找我
If you're searching for forever
要是你正在尋找永恆的愛
I'll be waiting, come and find me
我會期望著你,快來找我

I see you, you're in the darkness
我看見你,身處於黑暗之中
Blinding light right where your heart is
耀眼光芒被你的心給遮蓋住
If you're ready, heart is open
要是你準備好了,心已敞開
I'll be waiting, come and find me
我會期盼著你,快來找我

Come and find me
快來找我
Come and find me
快來找我
I see you, you're in the darkness
我看見你,身在黑暗之中
Blinding light right where your heart is
耀眼光芒就被你的心給遮蓋住
If you're ready, heart is open
要是你準備好了,心已敞開
I'll be waiting, come and find me
我會期盼著你,快來找我

[Verse 2]
We lost our way
我們失去了方向
That's what you told me last
這是你對我說的最後一句話
But tears they come and go
但眼淚總是流出而墜下
This is us, I'll never get enough
這就是我們,我永遠也不會滿足
It's taking losing you to know
直到失去你以後我才明白

[Hook]
If you're ready, heart is open
要是你準備好了,心已敞開
I'll be waiting, come and find me
我會期盼著你,快來找我
If you're searching for forever
要是你正在尋找永恆的愛
I'll be waiting, come and find me
我會期望著你,快來找我

I see you, you're in the darkness
我看見你,身處於黑暗之中
Blinding light right where your heart is
耀眼光芒被你的心給遮蓋住
If you're ready (if you're ready)
要是你準備好了(要是你準備好了)
Heart is open (heart is open)
心已敞開(心已敞開)
I'll be waiting, come and find me
我會期盼著你,快來找我

Come and find me
快來找我
Come and find me
快來找我

[Bridge]
I want to meet and never leave now
此刻我只想見到你,永遠不分離
I want to meet and never leave now
此刻我只想見到你,永遠不分離

[Hook]
I see you, you're in the darkness
我看見你,身處於黑暗之中
Blinding light right where your heart is
耀眼光芒被你的心給遮蓋住
If you're ready, heart is open
要是你準備好了,心已敞開
I'll be waiting, come and find me
我會期盼著你,快來找我

Come and find me
快來找我

If you're ready (if you're ready)
要是你準備好了(要是你準備好了)
Heart is open (heart is open)
心已敞開(心已敞開)
I'll be waiting, come and find me
我會期盼著你,快來找我

[Outro]
If you're ready, heart is open
要是你準備好了,心已敞開
I'll be waiting, come and find me
我會期盼著你,快來找我
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()