Live


Röyksopp - Running To The Sea
Röyksopp - 蔓延的恐懼

[Intro]
Daddy
爹地

[Verse 1]
I could hear them howling from afar
我能清楚聽見他們怒吼的聲音從遠處傳來
I saw them rushing to your car
我當下見到他們衝向你的車
In a moment all went screaming wild
在那一瞬間,所有事物放聲尖叫
Until the darkness killed the light
直到黑暗扼殺曙光

I remember running to the sea
我仍記得拔腿奔向海洋
The burning houses and the trees
大火吞噬的房屋與樹木
I remember running to the sea
我仍記得拔腿奔向海洋
Alone and blinded by the fear
獨自被恐懼佔據著

[Hook]
And the river flows beneath your skin
河水淌流於你肌膚之下
Like savage horses kept within
像被隻兇猛野馬狹持
And all is wasted in the sand
而所有心血都失去意義
Like breaking diamonds with your hand
似徒手將鑽石擊碎般

[Verse 2]
I remember running to the sea
我仍記得奔向海洋
Remember falling to my knees
跪下雙膝
I remember gliding off the shore
由岸邊緩緩飄走
Until I touched the ocean floor
直到觸碰到海的最深處

[Hook]
And the river flows beneath your skin
河水淌流於你肌膚之下
Like savage horses kept within
像被隻兇猛野馬狹持
And all is wasted in the sand
而所有心血都失去意義
Like breaking diamonds with your hand
似徒手將鑽石擊碎般

[Outro]
And the river grows inside of me
淚水一點一滴在我內心匯集成河流
And the river grows inside of me
淚水一點一滴在我內心匯集成河流
And the river grows inside of me
淚水一點一滴在我內心匯集成河流
And the river grows inside of me
淚水一點一滴在我內心匯集成河流
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()