Her - Five Minutes
Her - 五分鐘

[MV]
The Woman does not exist, though there are women
這位女人是不存在的,雖然不論各處都有女人
No one woman may stand for The Woman
沒有任何女人,可以代表這位女人
To say it all about her, you would need all the women in the world
要訴說關於她的一切,你會需要全世界的女人們

[Verse 1]
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
If you can see the signs
如果妳能察覺跡象
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
If you read between the lines
如果妳讀字裡行間
One for the eyes and
一個為眼神
One for the voices
一個為話語
One for the touch, one for the soft grin
一個為撫摸,一個為溫柔笑容

And then the kisses
隨著熱吻
And then the kisses
隨著熱吻

[Hook]
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘

[Verse 2]
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
Start the ignition
點燃愛的烈火
All I need is your look
我需要的只是妳的樣貌
To hang my imagination
誘發我的幻想
All I need is your view
我需要妳的觀點
To picture your position
來描繪妳的姿態
We could get away
我們能擺脫現實
[And] ride horses
「和」騎著馬
Sail along the bay, drink from the sources
沿著海灣航行,不忘初衷

And then the kisses
隨著熱吻
Following courses
隨著前進
And again the kisses
隨著再一次熱吻
Following courses
隨著前進

[Verse 3]
Like a butterfly effect
似蝴蝶效應般
One hit of a cigarette
吸了一口菸
Mistakes you don't regret
妳無悔犯下過錯
All I need is five minutes
而我需要的只是五分鐘
Like a drug's side effects
似藥的副作用
Like a ride on a rocket
似乘坐火箭般
The love you don't suspect
妳不該懷疑這份愛
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘

[Hook]
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘

[Verse 4]
Like a butterfly effect
似蝴蝶效應般
One hit of a cigarette
吸了一口菸
Mistakes you don't regret
妳無悔犯下過錯
All I need is five minutes
而我需要的只是五分鐘
Like a drug's side effects
似藥的副作用
Like a ride on a rocket
似乘坐火箭般
The love you don't suspect
妳不該懷疑這份愛
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘

[Hook]
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘
All I need is five minutes
我需要的只是五分鐘

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()