Electric Youth - Innocence
舞動青春雙人組 - 天真無邪

You catch a shooting star
你伸手抓住流星
You tell me make a wish
要我許下願望
Your word is all I know
我滿腦子都是你的話語
But if the plane is moving fast
但如果世界變化太快
Please secure your mask
Before you put mine on
在你戴上我的面具前,請好好保護自己的

And now the rain is falling
雨滴現在緩緩落下
The truth is bittersweet
現實卻是苦樂參半
A different voice is calling
有個不尋常的聲音呼喊著
Where have you gone sweet innocence?
天真無邪你是跑哪兒去了?
Where have you gone sweet innocence?
天真無邪你是跑哪兒去了?
Where have you gone sweet innocence?
天真無邪你是跑哪兒去了?

Now you ask me what to say
現在你問我該說些什麼?
It used to be your way
過去通常都是你先開口
Was the only way I'd known
這是我唯一懂的相處模式
But when the table starts to turn
但現在時過境遷
The teacher starts to learn
這位老師開始學習
The child starts to grow
孩子開始成長

And now the rain is falling
雨滴現在緩緩落下
The truth is bittersweet
現實卻是苦樂參半
A different voice is calling
有個不尋常的聲音呼喊著
Where have you gone sweet innocence?
天真無邪你是跑哪兒去了?
Where have you gone sweet innocence?
天真無邪你是跑哪兒去了?
Where have you gone sweet innocence?
天真無邪你是跑哪兒去了?
Where have you gone sweet innocence?
天真無邪你是跑哪兒去了?
(I Wonder)
(我猜想著)
Where have you gone sweet innocence?
天真無邪你是跑哪兒去了?
I Wonder…
我猜想著...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()