Chet Faker, Marcus Marr - The Trouble With Us
假面查特&Marcus Marr - 我們的大麻煩

[Verse 1]
You mumble under your breath
妳自言自語的不知在說些什麼
I doubt you know what you said
我懷疑妳自己不知道自己在說些什麼
Let's get this off of your chest
將心中想法大聲說出來吧
Right here, right now
就在這裡,就是現在
I'm tryna make this a mess
我試著把感情搞砸
We're tryna run in the dark
我們試著讓關係毀於一旦
We're makin' reasons to destroy our believing
創造許多藉口來詆毀我們的想法
Cause we're addicted to bleeding hearts
因為我們是如此成癮於當濫好人

Got me
妳擄獲了我
Fighting making nothing sacred
爭吵讓一切開誠布公
We're tearing paint off the walls
讓傷痛轉化為衝動
Nights are made of kiss and makeup
但每個夜晚總會言歸和好
It's on the edge of emotional
情緒總在崩裂邊緣

I see that look in your eyes
當我看著妳的雙眼
Heartbeats get in the way
心跟著撲通跳
I see that look in your face
當我看著妳的表情
I can't take it away
妳卻對我毫無反應

[Hook]
Ooh, God
噢,天啊
That's the trouble with me
我有大麻煩了
I need the trouble with you
大麻煩就是愛上了妳
Ooh, God
噢,天啊
That's the trouble with us
我們有大麻煩了
I need the trouble with trust
大麻煩就是把心交給了妳
Ooh, God
噢,天啊
That's the trouble with me
我有大麻煩了
I need the trouble with you
大麻煩就是愛上了妳
Ooh, God
噢,天啊
That's the trouble with us
我們有大麻煩了
I need the trouble with trust
大麻煩就是把心交給了妳

(I see you looking at me)
(我看到妳雙眼望著我)

[Verse 2]
You let me under your dress
妳讓我拜倒在妳裙下
But you won't show me your heart
但卻讓我摸不透妳
Teach me a lesson I guess
也許妳是要給我教訓
I still go back to the dark
讓我回到孤單寂寞的日子
I'm tryna clean up the mess
我試著重修舊好
Girl I don't know where to start
女孩我卻不知從何開始
We're in the season of deliberately needing
我們正於需要謹慎思考的階段
A fire to burn in our hearts
熊熊慾火卻在我們心中燃燒著

Got me
妳擄獲了我
Fighting making nothing sacred
爭吵讓一切開誠布公
We're tearing paint off the walls
讓傷痛轉化為衝動
Nights are made of kiss and makeup
但每個夜晚總會言歸和好
It's on the edge of emotional
情緒總在崩裂邊緣

I see that look in your eyes
當我看著妳的雙眼
Heartbeats get in the way
心跟著撲通跳
I see that look in your face
當我看著妳的表情
I can't take it away
妳卻對我毫無反應

[Hook]
Ooh, God
噢,天啊
That's the trouble with me
我有大麻煩了
I need the trouble with you
大麻煩就是愛上了妳
Ooh, God
噢,天啊
That's the trouble with us
我們有大麻煩了
I need the trouble with trust
大麻煩就是把心交給了妳
Ooh, God
噢,天啊
That's the trouble with me
我有大麻煩了
I need the trouble with you
大麻煩就是愛上了妳
Ooh, God
噢,天啊
That's the trouble with us
我們有大麻煩了
I need the trouble with trust
大麻煩就是把心交給了妳

(I see you looking at me
(我看到妳雙眼望著我
And now I don't know who to believe)
而我不知道該相信誰才好)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()