Live


Jessie Ware - Say You Love Me
潔希薇兒 - 說你愛我

[Verse 1]
Say you love me to my face
在我面前對我說你愛我
I need it more than your embrace
比起擁抱我更需要的是這個
Just say you want me, that's all it takes
只要對我說你想要我,就已足夠讓我對你死心踏地
Heart's getting torn from your mistakes
卻對你看走了眼,撕裂了我的心

[Hook]
'Cause I don't wanna fall in love
我怎會願意談戀愛
If you don't wanna try
要是你連嘗試都不願意
But all that I've been thinking of
關於這點我認真想過
Is maybe that you might
或許你會回心轉意
Baby it looks as though we're running out of words to say
寶貝,看來我們之間已沒什麼好說
And love's floating away
而讓愛隨之飄逝

[Verse 2]
Just say you love me, just for today
對我說你愛我就好,今天就好
And don't give me time 'cause that's not the same
別給我再多時間,因為那根本是兩回事
Want to feel burning flames when you say my name
想感受你說出我名字時的澎湃情緒
Want to feel passion flow into my bones
想感受你湧進我身體的強烈情緒
Like blood through my veins
就像血液在我體內流竄

[Hook]
'Cause I don't wanna fall in love
我怎會願意談戀愛
If you don't wanna try
要是你連嘗試都不願意
But all that I've been thinking of
關於這點我認真想過
Is maybe that you might
或許你會回心轉意
Baby it looks as though we're running out of words to say
寶貝,看來我們之間已沒什麼好說
And love's floating away
而讓愛隨之飄逝

[Bridge]
Won't you stay?
你不願留下嗎?
Won't you stay?
你不願留下嗎?
Slowly slowly you unfold me
漸漸地,漸漸地你讓我展露真實的我
But do you know me at all?
但你真的瞭解我嗎?
Someone told me love controls everything
有人告訴過我擁有愛就能控制一切
But only if you know
但如果你懂了就好

[Hook]
‘Cause I don't wanna fall in love
我怎會願意談戀愛
(No no no no no)
(不、不、不、不、不)
If you don't wanna try
要是你連嘗試都不願意
(Just try sometimes)
(只要你試著嘗試就好)
But all that I've been thinking of
關於這點我認真想過
(I just think)
(我有想過)
Is maybe that you might
或許你會回心轉意
(You might)
(也許你會)
'Cause I don't wanna fall in love
我怎會願意談戀愛
If you don't wanna try
要是你連嘗試都不願意
But all that I've been thinking of
關於這點我認真想過
Is maybe that you might
或許你會回心轉意
Baby it looks as though we're running out of words to say
寶貝,看似我們之間已無話可說
And love's floating away
而愛也隨之飄逝

[Outro]
Won't you stay?
你不願留下嗎?
Won't you stay?
你不願留下嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()