Live


Wet - Don’t Wanna Be Your Girl
濕漉樂團 - 不再回首

It's just not right
這樣是不對的

I don't wanna be your girl no more
我不想再當你的小女孩
I just wanna see your face at home
我只想在家好好陪伴你

You can't do me right
你沒辦法用對的方式對待我
So I, decide that
所以我,下定決心
I don't wanna be your girl no more, no
不再當你的小女孩,不
I just wanna see you up and out
我只是想對你揮手說聲拜拜
Out of the door
走出這扇門
I'm not living right
我過得一點都不好
So I, decide that
所以我,下定決心
I don't wanna be your girl no more, no
不再當你的小女孩,不
I won't hide the ways, I've tried
我不再埋藏內心感受,就算我曾如此做過
It's just it not right
這樣是不對的
It's killing me tonight
今晚這樣的感覺徹底的折磨我
So, so…
所以,所以...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()