Live


Cloves - Don’t Forget About Me
克蘿絲 - 別將我遺忘

[Verse 1]
If I fall, can you pull me up?
要是我跌倒了,你會扶我一把嗎?
Is it true, your watching out
真的嗎?還是你會置之不理
And when I'm tired, do you lay down with me?
要是我累了,你願意陪在我身邊嗎?
In my head so I can sleep without you?
或存在我腦海裡,我才能獨自一人睡著?

Hey, hey
嘿,嘿
Without you there's holes in my soul
沒有你的我,我的靈魂破了大洞
Hey, hey
嘿,嘿
Let the water in
只能讓淚水填滿

[Hook]
Where ever you've gone?
你去哪兒了?
How, how, how?
怎麼會,怎麼會,怎麼會?
I just need to know
我只要知道
That you won't forget about me
你不會將我忘了就夠了
Where ever you've gone?
你去哪兒了?
How, how, how?
怎麼會,怎麼會,怎麼會?
I just need to know
我只要知道
That you won't forget about me
你不會將我忘了就夠了

[Verse 2]
Lost through time and that's all I need
隨時間將你淡忘,這正是我所需要
So much love, then one day buried
如此濃厚的愛,總有一天將埋藏在我心底
Hope you're safe, cause I lay you leaves
願你一切安好,因為你的離開掏空了我
Is there more than we can see?
我們之間是否還有未來?
Answers for me
給我答案


And hey, hey
而嘿,嘿
Without you there's holes in my soul
沒有你的我,我的靈魂破了大洞
Hey, hey
嘿,嘿
Let the water in
只能讓淚水填滿

[Hook]
Where ever you've gone?
你去哪兒了?
How, how, how?
怎麼會,怎麼會,怎麼會?
I just need to know
我只要知道
That you won't forget about me
你不會將我忘了就夠了
Where ever you've gone?
你去哪兒了?
How, how, how?
怎麼會,怎麼會,怎麼會?
I just need to know
我只要知道
That you won't forget about me
你不會將我忘了就夠了

[Bridge]
And I get lonely without you
失去你的我變得很寂寞
And I can't move on
變得無法向前邁進
And I get lonely without you
失去你的我變得很寂寞
I can't move on
變得無法向前邁進
Move on
向前邁進

[Hook]
Where ever you've gone?
你去哪兒了?
How, how, how?
怎麼會,怎麼會,怎麼會?
I just need to know
我只要知道
That you won't forget about me
你不會將我忘了就夠了
How, how, how?
怎麼會,怎麼會,怎麼會?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()