Live


Coldplay - True Love
酷玩樂團 - 真愛

For a second, I was in control
曾有段時間,我身心靈被控制
I had it once, I lost it though
曾以為我擁有妳的愛,到頭來我仍失去所有
And all along the fire below would rise
到頭來被愛的烈火覆蓋的真相將會浮出

And I wish you could have let me know
我只希望妳能讓我明白
What's really going on below
到底真相為何
I've lost you now, you let me go
現在的我已失去妳,妳放手讓我走
But one last time
但最後一次

Tell me you love me
對我說妳愛我
If you don't then lie
要是妳不是,那就哄我
Lie to me
哄我就好

Remember once upon a time
還記得過去那段時光
When I was yours and you were blind
當時我們愛得火熱,妳對其他事物視而不見
The fire would sparkle in your eyes
愛的火焰在妳的雙眼裡閃耀著
And mine
而我也是

So tell me you love me
所以對我說妳愛我
And if you don't then lie
要是妳不是,那就哄我
Lie to me
哄我就好

Just tell me you love me
只要對我說妳愛我就好
If you don't then lie
要是妳不是,那就哄我
Lie to me
哄我就好
If you don't then lie
要是妳不是,那就哄我
Lie to me
哄我就好

And call it true
發自內心相信這是真的
Call it true love
發自內心相信這是真愛
Call it true
發自內心相信這是真的
Call it true love
發自內心相信這是真愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()