Live


James Arthur - Say You Won’t Let Go
詹姆斯亞瑟 - 說你永遠不放手

[Verse 1]
I met you in the dark
我在人生低潮時遇見了妳
You lit me up
妳療癒了我
You made me feel as though
妳讓我感到
I was enough
對人生充滿意義
We danced the night away
我們整晚跳著舞
We drank too much
喝了太多酒
I held your hair back when
貼心的將妳的秀髮往後撥
You were throwing up
當妳酒醉嘔吐時

Then you smiled over your shoulder
當妳露出大大甜美笑容
For a minute I was stone cold sober
在那當下我瞬間酒醒
I pulled you closer to my chest
我將妳拉進我的胸膛
And you asked me to stay over
妳問我能不能留下來過夜
I said, I already told you
我說,我已經和妳說過
I think that you should get some rest
我想妳該好好休息才是

[Hook]
I knew I loved you then
我心裡明白我是真心愛妳
But you'd never know
但妳不會知道
'Cause I played it cool when I was scared of letting go
因為我只能強裝淡定,我害怕說出來會失去妳
I knew I needed you
我知道我需要妳
But I never showed
卻從未表現出來
But I wanna stay with you
但我想一直和妳在一起
Until we're grey and old
直到我們白髮蒼蒼
Just say you won't let go
說妳不會放手讓我走
Just say you won't let go
說妳不會放手讓我走

[Verse 2]
I’ll wake you up with some breakfast in bed
我將會於早晨喚妳起床,一旁擺著早餐
I'll bring you coffee
與一杯咖啡
With a kiss on your head
還有一個在妳額頭上的吻
And I'll take the kids to school
之後我會帶著小孩去上學
Wave them goodbye
向他們揮手道別
And I'll thank my lucky stars for that night
而要是美夢成真,我真的得向我的幸運星們道謝

When you looked over your shoulder
當妳轉身回首過去
For a minute, I forget that I'm older
霎那間,彷彿回到年輕時光
I wanna dance with you right now, oh
一股衝動現在就想與妳一同跳舞,噢
And you look as beautiful as ever
妳看起來仍是無比美麗
And I swear that every day you'll get better
我向妳發誓日子一天會比一天還要更美好
You make me feel this way somehow
不知為何妳總讓我有這種感覺

[Hook]
I'm so in love with you
我是如此的愛妳
And I hope you know
我希望妳知道
Darling, your love is more than worth its weight in gold
親愛的,妳的愛勝過在多財富
We've come so far my dear
親愛的,我們一同走了這麼遠
Look how we've grown
看看我們成長了這麼多
And I wanna stay with you
但我想一直和妳在一起
Until we're grey and old
直到我們白髮蒼蒼
Just say you won't let go
說妳不會放手讓我走
Just say you won't let go
說妳不會放手讓我走

[Bridge]
I wanna live with you
我想要與妳生活在一起
Even when we're ghosts
就算我們已經昇華變成靈魂
'Cause you were always there for me
因為妳總是在我身旁
When I needed you most
當我最需要妳的時候

[Verse 3]
I'm gonna love you ’til
我會一直愛著妳直到
My lungs give out
用盡最後一口氣
I promise till death we part
我承諾直到我們生命終點
Like in our vows
就像我們的誓言一樣
So I wrote this song for you
所以我寫了這首歌給妳
Now everybody knows
讓每個人都知道
That it's just you and me
這首歌專屬於妳與我
Until we're grey and old
直到我們白髮蒼蒼
Just say you won't let go
說妳不會放手讓我走
Just say you won't let go
說妳不會放手讓我走

[Outro]
Just say you won't let go
說妳不會放手讓我走
Oh, just say you won't let go
噢,說妳永遠不會放手讓我走
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()