Live


Moby - Natural Blues
魔比 - 天然憂鬱

[Hook]
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩

[Verse 1]
Went down the hill
The other day
日前,我沈淪吸毒
My soul got happy
靈魂感到愉悅
And stayed all day
而且持續整天
Went down the hill
The other day
日前,我沈淪吸毒
My soul got happy
靈魂感到愉悅
And stayed all day
而且持續整天

[Hook]
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩

[Verse 2]
Went in the room
走進房間裡
Didn't stay long
並沒待得太久
Looked on the bed
雙眼看著床上
And brother was dead
我的兄弟就陳屍在那
Went in the room
走進房間裡
Didn't stay long
並沒待得太久
Looked on the bed
雙眼看著床上
And brother was dead
我的兄弟就陳屍在那

[Hook]
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Oh Lordy
噢~我的天
Trouble so hard
遇到了大麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
Don't nobody know my troubles but God
除了上帝之外,沒人了解我的麻煩
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()