Live


Beatrice Eli - Girls
Beatrice Eli - 女孩們

[Verse 1]
I’ve been listening to your breathing
我不斷聽著你的呼氣聲
I’ve been tryna count sheep, yeah
我不斷試著數羊,是的
I’ve been staring at the ceiling for so long
我不斷雙眼盯著天花板這麼久
Hoping you would come
祈禱著你趕快高潮

Thinking of my teacher
腦中想著我的老師
Yeah, my 6th grade teacher
是啊,我國小六年級時的班導師
With the long, dark hair
有著長長黑髮
It always works getting me aroused
每次想到都讓我激起濃烈性慾

Girls, girls
滿腦子女孩,滿腦子女孩
Girls, girls
滿腦子女孩,滿腦子女孩

[Hook]
I’ve seen this girl on the tv
我在電視上見到這女孩
See this girl in the mall
在百貨公司裡遇見那女孩
I see pictures in my head
腦中浮現種種幻想
Of my head between their legs
充斥各類性幻想

I see girls in my building
在住的地方我目光總是停留在女孩身上
I see girls on the train
在火車上我目光總是停留在女孩身上
I see pictures in my head
腦中浮現種種幻想
I can’t make go away
久久揮之不去

I’ve got the girls on my mind all the time (all the time)
在我腦袋裡充斥的滿是女孩(女孩)

[Verse 2]
I kissed, I left, not meant to, boy
接吻,轉身,不合,男孩
You know I never felt it, boy
你懂我從來沒在男生身上感到渴望,男孩
I never meant to make you sad
我從來沒想過要讓你感到難受

But I’m sick of hiding my heartbeat
但我厭倦藏起心跳
When the stars move on
當物換星移
I came to the conclusion I like girls
我得出了結論,我喜歡的是女孩

[Hook]
I’ve seen this girl on the tv
我在電視上見到這女孩
See this girl in the mall
在百貨公司裡遇見那女孩
I see pictures in my head
腦中浮現種種幻想
Of my head between their legs
充斥各類性幻想

I see girls in my building
在住的地方我目光總是停留在女孩身上
I see girls on the train
在火車上我目光總是停留在女孩身上
I see pictures in my head
腦中浮現種種幻想
I can’t make go away
久久揮之不去

[Bridge]
I’ve seen this girl on the tv
我在電視上見到這女孩
See this girl in the mall
在百貨公司裡遇見那女孩
I see pictures in my head
腦中浮現種種幻想
Of my head between their legs
充斥各類性幻想

I’ve got the girls on my mind all the time
在我腦袋裡充斥的滿是女孩
All the time
滿是女孩
I’ve got the girls on my mind all the time
在我腦袋裡充斥的滿是女孩

[Hook]
I’ve seen this girl on the tv
我在電視上見到這女孩
See this girl in the mall
在百貨公司裡遇見那女孩
I see pictures in my head
腦中浮現種種幻想
Of my head between their legs
充斥各類性幻想

I see girls in my building
在住的地方我目光總是停留在女孩身上
I see girls on the train
在火車上我目光總是停留在女孩身上
I see pictures in my head
腦中浮現種種幻想
I can’t make go away
久久揮之不去

Girls, girls
滿腦子女孩,滿腦子女孩
Girls, girls
滿腦子女孩,滿腦子女孩

Girls
滿腦子女孩
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()