close


Live


Sam Smith - Money On My Mind
山姆史密斯 - 金錢的重量

[Verse 1]
When I signed my deal
當我簽下合約的那一刻
I felt pressure
我感到的只有壓力
Don't wanna see the numbers
不在乎合約上的數字
I want to see heaven
我想要的是自由創作的天堂
You say, could you write a song for me?
你說,你能為我寫首暢銷金曲嗎?
I say, I'm sorry I won't do that happily
我說,很抱歉,這麼做我只會感到厭惡

When I go home
每當我回家
I tend to close the door
總是關上門享受自我空間
I never wanted more
不曾想要擁有更多
So sing with me
所以跟著我一起唱
Can't you see
難道你看不出來

[Hook]
I don't have
我完全
Money on my mind
不在乎金錢
Money on my mind
不在乎金錢
I do it for, I do it for the love
我唱歌,唱歌只因為我愛
I don't have
我完全
Money on my mind
不在乎金錢
Money on my mind
不在乎金錢
I do it for, I do it for the love
我唱歌,唱歌只因為我愛

I do it for the love
我唱歌只因為我愛
I do it for the love
我唱歌只因為我愛

[Verse 2]
Please don't get me wrong
請別誤會我
I wanna keep it moving
我明白在樂壇要生存下去
I know what that requires
的確是需要錢
I'm not foolish
我又不是傻了
Please can you, make this work for me?
能不能請你,留一點私人空間給我?
Cause I'm not a puppet, I will work against your strings
因為我又不是寵物,才不會被你牽著走

When I go home
每當我回家
I tend to close the door
總是關上門享受自我空間
I never wanted more
不曾想要擁有更多
So sing with me
所以跟著我一起唱
Can't you see
難道你看不出來

[Hook]
I don't have
我完全
Money on my mind
不在乎金錢
Money on my mind
不在乎金錢
I do it for, I do it for the love
我唱歌,唱歌只因為我愛
I don't have
我完全
Money on my mind
不在乎金錢
Money on my mind
不在乎金錢
I do it for, I do it for the love
我唱歌,唱歌只因為我愛

I do it for the love
我唱歌只因為我愛
I do it for the love
我唱歌只因為我愛

[Bridge]
When the sun will set
太陽總有西下時
Don't you fret
不必感到焦慮
No I have no money on my mind
說真的,我一點也不在乎金錢
No money on my mind
不在乎金錢
No money on my mind
不在乎金錢
No I have no money on my mind
說真的,我真的完全不在乎金錢
When the sun will set
太陽總有西下時
Don't you fret
不必感到焦慮
No I have no money on my mind
說真的,我一點也不在乎金錢
No money on my mind
不在乎金錢
No money on my mind
不在乎金錢
No I have no money on my mind
我真的完全不在乎金錢

Just love
只因為我愛

[Hook]
Money on my mind
不在乎金錢
Money on my mind
不在乎金錢
I do it for, I do it for the love
我唱歌,唱歌只因為我愛

I don't have
我完全
Money on my mind
不在乎金錢
Money on my mind
不在乎金錢
I do it for, I do it for the love
我唱歌,唱歌只因為我愛

I do it for the love
我唱歌只因為我愛
I do it for the love
我唱歌只因為我愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()