close


Live


Shura - Indecision
蘇拉 - 猶豫不決

[Verse 1]
Drinking whisky from a plastic cup
從塑膠杯裡喝下威士忌
As if it’s gonna make you
但願這會讓你
Make your mind up
就此下定決心
Indecision by your own admission
此刻猶豫不決的你
What you gonna do?
會怎麼做呢?

Don’t go looking at me as if I know
別用那種眼神看我,彷彿我了解你一樣
Can’t work out what you mean
我真的不懂你的言外之意為何
I’ve got emotions of my own
我有我自己的情緒
A tidal wave of feelings to ride, to ride
彷彿一股浪潮在我心中蜂擁而起,蜂擁而起

[Hook]
Tell me why
告訴我為什麼
We can’t make this work
最終我們仍只能是朋友
It may be over but there’s something you should know
也許未來就這樣了,但有些事我想讓你明白
You’ve got my love, boy
你已經擁有我的愛了,寶貝
You’ve got my love
擁有我的愛
You’ve got my love, boy
你已經擁有我的愛了,寶貝
You’ve got my love
擁有我的愛

[Verse 2]
You could travel until you find yourself
你能透過旅遊來尋找自我
Spend your money on expensive hotels
花大錢住一間間昂貴飯店
Indecision by your own admission
此刻猶豫不決的你
What you gonna do?
會怎麼做呢?
What you gonna do?
會怎麼做呢?

[Hook]
Tell me why
告訴我為什麼
We can’t make this work
最終我們仍只能是朋友
It may be over but there’s something you should know
也許未來就這樣了,但有些事我想讓你明白
You’ve got my love, boy
你已經擁有我的愛了,寶貝
You’ve got my love
擁有我的愛
You’ve got my love, boy
你已經擁有我的愛了,寶貝
You’ve got my love
擁有我的愛

[Bridge]
You've got my love
擁有我的愛

[Hook]
Tell me why
告訴我為什麼
We can’t make this work
最終我們仍只能是朋友
It may be over but there’s something you should know
也許未來就這樣了,但有些事我想讓你明白
You’ve got my love, boy
你已經擁有我的愛了,寶貝
You’ve got my love
擁有我的愛
You’ve got my love, boy
你已經擁有我的愛了,寶貝
You’ve got my love
擁有我的愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()