HANA - Avalanche
HANA - 重獲新生

[Verse 1]
Crouching in the girl’s room
窩在小女孩的房間裡
Trying to collect my mood
試著收集我的心情
No one knowing my truth
沒人理解真正的我
Always be the one to
總是當那類型的人
Say yes, say yes
來者不拒,來者不拒

Never not the nice one
當一個和善隨和的人
Mustn’t be a bitch, hun
就不會是一個壞女人,嗯
Sit and be pretty
好好坐著,變得優雅氣質
Learn to live to love to always
學著生活、學著愛人直到永遠
Nod yes, nod yes
點頭贊同,點頭贊同

[Hook]
You say you wanted me to hold my own
你說你曾要我凡事靠自己
But now I know
但我現在懂了
I was under your control
當時的我是受到你的控制
All the ways that I could haunt you now
現在我能用各種方式來回報你
Your grip is slipping fast
你的枷鎖正快速瓦解
Now baby, I’m an avalanche
寶貝,現在我如重獲新生

[Verse 2]
Take another deep breath
深深吸一口氣
Pride is all I’ve got left
我所剩下的只有自尊
Get my shit together
得他媽振作起來
Know that can be the one to
明白自己能成為一個勇敢的人
Say no, say no
勇敢說不,勇敢說不

Pour a cup of gold now
現在為自己喝采
I’m holding the chains pal
我正手握自我掌控權
I’ll sit and be pretty
好好坐著,變得優雅氣質
While I learn to be the one to
一旦我學習成為一個勇敢的人
Yell no, scream no
大喊說不,吶喊說不

[Hook]
You say you wanted me to hold my own
你說你曾要我凡事靠自己
But now I know
但我現在懂了
I was under your control
當時的我是受到你的控制
All the ways that I could haunt you now
現在我能用各種方式來回報你
Your grip is slipping fast
你的枷鎖正快速瓦解
Now baby, I’m an avalanche
寶貝,現在我如重獲新生

[Bridge]
You’ll freeze
你將會凝結
You’ll be gone
將會消失
Finally
最終
In the snow
宛如雪溶解
I said no
對過去說不

[Hook]
You say you wanted me to hold my own
你說你曾要我凡事靠自己
But now I know
但我現在懂了
I was under your control
當時的我是受到你的控制
All the ways that I could haunt you now
現在我能用各種方式來回報你
Your grip is slipping fast
你的枷鎖正快速瓦解
Now baby, I’m an avalanche
寶貝,現在我如重獲新生
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()