Live


Wet - Weak
濕漉樂團 - 掏空虛弱

[Verse 1]
You, you make me weak
你,你讓我變得虛弱
Yeah you, you bring me to my knees
就是你,你讓我對你屈膝臣服
And all I ask of you
而我只要求你一件事
And all I ask of you
只要求你一件事

Is baby, please don't leave me
就是寶貝,請別離開我
You are all I ever need
我有你就已足夠

[Hook]
Oh baby, baby, baby
噢~寶貝、寶貝、寶貝
If you're leavin', leavin', leavin’
要是你離開、離開、離開
You would only, only, only
你只會、只會、只會
Take from me, me, me
將我掏空、掏空、掏空

[Verse 2]
Yellow, bracing teeth
泛黃卻討我歡喜的牙齒
These visions haunting me
這些景象不斷糾纏著我
Get me out of my head
盡力趕出我的腦袋
You get me out of my mind
你讓我失去理智
You get me out of my dreams
你讓我失去夢想
Marble browed in teeth
花言巧語藏在齒縫當中
Come back to me in pieces
成為片段回憶回到我心中
You get me out of my head
你讓我失去理想
You get me out of my mind
你讓我失去理智
You get me out of my dreams
你讓我失去夢想
Baby, please don't leave me
寶貝,請別離開我
You are all I ever need
我有你就已足夠

[Hook]
Oh baby, baby, baby
噢~寶貝、寶貝、寶貝
If you're leavin’
要是你離開
You would only, only, only
你只會、只會、只會
Take from me
將我掏空

[Bridge]
Come clean, summer breeze
清爽的夏日微風徐徐吹來
You leave it up to me
你獨自將我一人拋下
Just the thought of you leavin’
只要想到你離開了我
Had me on my knees, on my knees
就讓我屈膝臣服,屈膝臣服
Lately I've been feeling so weak
最近的我是感到如此虛弱
So set me free
所以放我自由吧

[Hook]
Oh baby, baby, baby
噢~寶貝、寶貝、寶貝
Please don't leave me, leave me, leave me
請別離開我、離開我、離開我
You are all, all, all
我有你、你、你
I ever need, need, need
就已足夠、夠、夠

Baby, baby, baby
寶貝、寶貝、寶貝
If you're leavin', leavin', leavin’
要是你離開、離開、離開
You would only, only, only
你只會、只會、只會
Take from me, me, me
將我掏空、掏空、掏空

Baby, baby, baby
寶貝、寶貝、寶貝
If you're leavin', leavin', leavin’
要是你離開、離開、離開
You would only, only, only
你只會、只會、只會
Take from me, me, me
將我掏空、掏空、掏空
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()