Live


Glass Animals - Youth
易碎動物 - 少年時光

[Verse 1]
Boy
我的孩子
When I left you you were young
當我離開時,你年紀還小
I was gone, but not my love
我雖身在遠方,但我的愛一直在你身旁
You were clearly meant for more
你在我心中位置是無比重要
Than a life lost in the war
勝過為了生活而失去的人生

All I want's you to be happy
我所期望的就是你能快快樂樂
Free to run
自由自在地奔跑
Get dizzy on caffeine
盡情暢飲你愛的咖啡
Funny friends that make you laugh
擁有一群幽默的朋友讓你開懷大笑
And maybe you're just a little bit dappy
或許你會是個傻裡傻氣的大男孩

[Hook]
Fly
飛吧
Feel your mother at your side
母親會一直陪伴在你身旁
Don't you know you got my eyes
你不知道其實母親心裡一直掛念著你
I'll make you fly
我會讓你飛的又高又遠
You'll be happy all the time
你會過得開心自在
I know you can make it right
我相信你能將自己打理得好好的

[Verse 2]
Boy
我的孩子
Now your life is back-to-front
現在你的生活天翻地覆
But you see that's not for long
但你會明白這只不過是人生必經的過程
Cause I know you'll feel the ghost
因為我明白你會想起種種畫面
Of the memory so warm
從回憶裡浮出溫暖你的心靈


Boy, I want you to be happy
我的孩子,我期望你能快快樂樂
Free to run
自由自在地奔跑
Get dizzy on caffeine
盡情暢飲你愛的咖啡
Funny friends that make you laugh
擁有一群幽默的朋友讓你開懷大笑
And maybe you're just a little bit dappy
或許你會是個傻裡傻氣的大男孩

[Hook]
Fly
飛吧
Feel your mother at your side
母親會一直陪伴在你身旁
Don't you know you got my eyes
你不知道其實母親心裡一直掛念著你
I'll make you fly
我會讓你飛的又遠又高
You'll be happy all the time
你會過得開心自在
I know you can make it right
我相信你會將自己打理得好好的

[Bridge]
Boy, I want you to be happy
我的孩子,我期望你能快快樂樂
Free to run
自由自在地奔跑
Get dizzy on caffeine
盡情暢飲你愛的咖啡
Funny friends that make you laugh
擁有一群幽默的朋友讓你開懷大笑
And maybe you're just a little bit dappy
或許你會是個傻裡傻氣的大男孩

[Hook]
Fly
飛吧
Feel your mother at your side
母親會一直陪伴在你身旁
Don't you know you got my eyes
你不知道其實母親心裡一直掛念著你
I'll make you fly
我會讓你飛的又遠又高
You'll be happy all the time
你會過得開心自在
I know you can make it right
我相信你會將自己打理得好好的
I'll make you…
我會讓你...

Boy, I want you to be happy
我的孩子,我期望你能快快樂樂
Free to run
自由自在地奔跑
Get dizzy on caffeine
盡情暢飲你愛的咖啡
Funny friends that make you laugh
擁有一群幽默的朋友讓你開懷大笑
And maybe you're just a little bit…
或許你會是個...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()