Live


Broods - Heartlines
布魯茲雙人組 - 心弦之音

[Intro]
We could fool the datelines
我們能愚弄國際換日線
We could jump the statelines
我們能跨越國與國界線
I don't wanna always play nice
我不願總是當好人
But I wanna feel your heartlines
但願能感受你的心弦之音
I wanna feel your heart
願能與你心扉真情交會

[Verse 1]
Have you been let down by the ones before?
過去是否有人曾辜負過你?
Do you leave too soon to know?
或是離開得過於匆忙而從未了解?
Never fell in love cause I just cut loose
從未談過戀愛的我,自己總是斬斷緣分
But not when it comes to you
但你卻讓我有所改觀

Dressing in black, you're around for the weekend
外表如此冷酷的你,週末時刻出現於我身旁
Dancing at night, you're the light that I won't let go
熱舞直到深夜,你是我雙手緊握不願放手的那道光芒
And I want you close
我渴望你我距離更親密些

[Hook]
We could fool the datelines
我們能愚弄國際換日線
We could jump the statelines
我們能跨越國與國界線
I don't wanna always play nice
我不願總是當好人
But I wanna feel your heartlines
但我渴望感受你的心弦之音
I'll pick you up at midnight
我會於午夜時分牽起你
We'll run to beat the sunlight
一同奔向綻放的陽光
We only get the one life
我們得把握機會活在當下
And I wanna feel your heartlines
願能感受你的心弦之音
I wanna feel your heart
願能與你心扉真情交會

[Verse 2]
Now we're far apart, in and out of touch
如今我們分隔兩地,時有時無的聯絡著
And the words don't mean as much
字句中無法傳達情感
So I sit across from someone new
所以我與新的對象面對面坐著
But they don't compare to you
但沒有一個人能比得上你

Lying in bed wide awake, I remember
窩在床上保持清醒的我,想起
Dancing at night, you're the light that I won't let go
熱舞直到深夜,你是我雙手緊握不願放手的那道光芒
And I want you close
我渴望你我距離更親密些

[Hook]
We could fool the datelines
我們能愚弄國際換日線
We could jump the statelines
我們能跨越國與國界線
I don't wanna always play nice
我不願總是當好人
But I wanna feel your heartlines
但我渴望感受你的心弦之音
I'll pick you up at midnight
我會於午夜時分牽起你
We'll run to beat the sunlight
一同奔向綻放的陽光
We only get the one life
我們得把握機會活在當下
And I wanna feel your heartlines
願能感受你的心弦之音
I wanna feel your heartlines
願能感受你的心弦之音

[Bridge]
Lying in bed wide awake, I remember
窩在床上保持清醒的我,想起
I feel
感受
Dressing in black, you were here for the weekend
外表冷酷的你,週末你是為了我而來到這裡
And I won't let go
我不願放手
Cause I want you close
因為我渴望你我距離更親密些


[Hook]
We could fool the datelines
我們能愚弄國際換日線
We could jump the statelines
我們能跨越國與國界線
I don't wanna always play nice
我不願總是當好人
But I wanna feel your heartlines
但我想感受你的心弦之音
I'll pick you up at midnight
我會在午夜之中扶起你
We'll run to beat the sunlight
一同奔向綻放的陽光
We only get the one life
我們得把握機會活在當下
And I wanna feel your heartlines
而願能感受你的心弦之音
We could fool the datelines
我們能玩弄國際換日線
We could jump the statelines
我們能跨越國與國界線
I don't wanna always play nice
我不願總是當好人
But I wanna feel your heartlines
但我想感受你的心弦之音
I wanna feel your heartlines
我想感受你的心弦之音
I wanna feel your heartlines
我想感受你的心弦之音
I wanna feel your heart
願能與你心扉真情交會
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()