close



Live


Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love
馬汀・蓋瑞克斯&Bebe Rexha - 以愛為名

[Verse 1]
If I told you this was only gonna hurt
如果我告訴你最終只會讓彼此受傷
If I warned you that the fire's gonna burn
如果我警告你這場火會不斷燃燒
Would you walk in? Would you let me do it first?
你仍願意踏入嗎?願意讓我先跨出第一步嗎?
Do it all in the name of love
以愛之名放手一搏
Would you let me lead you even when you're blind?
就算你雙眼失明,仍願意讓我引導你前進嗎?
In the darkness, in the middle of the night
在最黑暗時刻,在凌晨時分中
In the silence, when there's no one by your side
在寂靜無聲時,當此時此刻沒人在你身旁
Would you call in the name of love?
你願以愛之名呼喚我嗎?

[Hook]
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為名
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為名
In the name of
藉此名義
In the name, name
以這名義,名義
In the name, name
以這名義,名義

[Verse 2]
If I told you we could bathe in all the lights
如果我告訴你我們能一同浸沐在這道光當中
Would you rise up, come and meet me in the sky?
你會脫離地心引力,遨遊於天空與我相遇嗎?
Would you trust me when you're jumping from the heights?
當你從高處一躍而下,你願意相信我嗎?
Would you fall in the name of love?
你願以愛之名與我相愛嗎?
When there's madness, when there's poison in your head
當狂烈,當仇恨在你腦裡生根
When the sadness leaves you broken in your bed
當悲傷留下破碎的你一個人在床上
I will hold you in the depths of your despair
在你陷入絕望的深淵時我會緊緊抱著你
And it's all in the name of love
這一切都為以愛之名無私奉獻

[Hook]
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為名
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為名
In the name of
藉此名義
In the name, name
以這名義,名義
In the name, name
以這名義,名義

[Bridge]
I wanna testify
我想要大聲證明
Scream in the holy light
在聖光之中吶喊
You bring me back to life
你讓我回歸正軌
And it's all in the name of love
這一切都是以愛之名無私奉獻
I wanna testify
我想要大聲證明
Scream in the holy light
在聖光之中吶喊
You bring me back to life
你讓我回歸正軌
And it's all in the name of love
這一切都是以愛之名無私奉獻

[Hook]
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為名
In the name of love, name of love
以愛之名,以愛為名
In the name of
藉此名義
In the name, name
以這名義,名義
In the name, name
以這名義,名義

In the name of
藉此名義
In the name, name
以這名義,名義
In the name, name
以這名義,名義
Love

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()