Gareth Emery Feat. Wayward Daughter - Reckless
Gareth Emery&Wayward Daughter - 後悔莫及

[Verse 1]
Pulling away, pulling away, pulling the truth out of me
抽離、抽離,將我從真相抽離
Watch it unravel, coming apart at the seams
看著現實瓦解,從裂縫一塊塊拼湊
You've seen darkness and rain, heartache and pain
你經歷最黑暗的風雨,錐心之痛
Nothing but memories left
虛無只剩回憶
You're the only mistake that I know I will never forget
你是我腦中僅存的過錯,我永遠不會忘卻

I held on to your heart, and I played my part
我抓住了你的心,卻玩弄了你
Knowing you couldn't let go
就因為知道你不會和我分手
I crushed it to sands in the palm of my hand
將你的心在我手掌心捏碎成沙
If only you'd just get them oh
要是你能將心的碎片一片片撿起

[Hook]
Why did you trust me, oh
為何你要相信我,噢
It's something so precious
相信是如此珍貴
Oh, why did you love me, oh
噢,為什麼你要愛我,噢
I'm sorry I'm reckless
對不起,我是如此殘酷
Why did you?
為何你會?
Why did you?
為何你會?

[Verse 2]
All these things that I've done, the battles I've won
我做過的所有事情,我贏過的所有爭吵
They've taken the fight out of me
所有一切都將我塑造成為
A twist of the knife, now I'm just watching you bleed
一把曲折的刀,讓我現在眼睜睜看你的心在淌血
You knew from the start this could tear you apart
一開始你就明白我們要是在一起,會讓你的心四分五裂
If only you'd just let me be
如果你只是讓我做我自己
You said we could be better but I know it's better for me
你對我說我們可以變得更好,但我明白只有我會過得更好

[Hook]
Why did you trust me, oh
為何你要相信我,噢
It's something so precious
相信是如此珍貴
Oh, why did you love me, oh
噢,為什麼你要愛我,噢
I'm sorry I'm reckless
對不起,我是如此殘酷
Why did you?
為何你會?

Why did you trust me, oh
為何你要相信我,噢
It's something so precious
相信是如此珍貴
Oh, why did you love me, oh
噢,為什麼你要愛我,噢
I'm sorry I'm reckless
對不起,我是如此殘酷
Why did you?
為何你會?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()