Live


Jarryd James Feat. Broods - 1000x
Jarryd James&布魯茲雙人組 - 千生萬世

[Verse 1]
Even if I'm leaving you at the door
即使我就要離開你的身邊
Even when I know that you're never lonely
即使我知道你永遠不再寂寞
Harder than imagined
真的難以想像
Harder when it's cold
難以想像的無情

Even when I'm playing in the fire
即使我是在玩火上身
Even when I'm doing it for all my life
即使為了我的人生而作出決定
Harder than imagined
真的難以想像
Harder when I let it go
難以想像我會真的放手

Tell me that love is enough
告訴我擁有這份愛已經無憾
The seas will be parted for us
就連海水都會為我們分開
Tell me that love is, ooh
告訴我擁有這份愛是,嗚~

[Hook]
In another lifetime
要是人生能重來
I would never change my mind
我永遠也不會改變心意
I would do it again
我仍願意拋下所有愛你一輩子
Ooh, a thousand times
嗚~千生萬世都願意
Just to let you in here
只為讓你在我身邊
Where you make me lose my mind
就算你讓我失去理智
In another life I'd do it all again a thousand times
要是人生能重來,我千生萬世都願意愛你一輩子

[Verse 2]
Never would I ever let my love escape you
從沒想過用我的愛將你捆住
Never keep you from the promises I gave you
從沒想過用我給你的承諾讓你留下
Further than imagined
超越我們想像
Further than we've ever known
想像超越已知現實

Tell me that love is enough
告訴我擁有這份愛已經無憾
The seas will be parted for us
就連海水都會為我們分開
Tell me that love is, ooh
告訴我擁有這份愛是,嗚~

[Hook]
In another lifetime
要是人生能重來
I would never change my mind
我永遠也不會改變心意
I would do it again
我仍願意拋下所有愛你一輩子
Ooh, a thousand times
嗚~千生萬世都願意
Just to let you in here
只為讓你在我身邊
Where you make me lose my mind
就算你讓我失去理智
In another life I'd do it all again a thousand times
要是人生能重來,我千生萬世都願意愛你一輩子

[Bridge]
In another life I'd do it all again a thousand times
要是人生能重來,我千生萬世都願意愛你一輩子

[Hook]
In another lifetime
要是人生能重來
I would never change my mind
我永遠也不會改變心意
I would do it again
我仍願意拋下所有愛你一輩子
Ooh, a thousand times
嗚~千生萬世都願意
Just to let you in here
只為讓你在我身邊
Where you make me lose my mind
就算你讓我失去理智
In another life I'd do it all again a thousand times
要是人生能重來,我千生萬世都願意愛你一輩子
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()