Live


Jonas Blue Feat. JP Cooper - Perfect Strangers
Jonas Blue&JP Cooper - 完美陌生人

[Verse 1]
You were looking at me like you wanted to stay
When I saw you yesterday
昨天遇見妳時,妳看著我的眼神彷彿告訴我妳想停下腳步
I'm not wasting your time, I'm not playing no games
我不會浪費妳任何時間,也不會耍任何手段
I see you
妳深深印在我腦海中

Who knows the secret tomorrow will hold?
誰知道神秘的明天會發生什麼事?
We don't really need to know
說真的我們並不需要知道
Cause you're here with me now, I don't want you to go
因為現在有妳在我身旁,我不想妳離開
You're here with me now, I don't want you to go
有妳在我身旁,我不想妳離開

[Hook]
Maybe we're perfect strangers
也許我們注定是完美陌生人
Maybe it's not forever
也許不會直到永遠
Maybe intellect will change us
也許理智會影響我們
Maybe we'll stay together
也許我們會在一起
Maybe we'll walk away
也許我們會擦肩而過
Maybe we'll realise
也許我們會明白
We're only human
我們不過是凡人罷了
Maybe we don't need no reason
也許我們不需要任何理由
Maybe we're perfect strangers
也許我們會注定是完美陌生人
Maybe it's not forever
也許不會直到永遠
Maybe intellect will change us
也許理智會影響我們
Maybe we'll stay together
也許我們會在一起
Maybe we'll walk away
也許我們會擦肩而過
Maybe we'll realize
也許我們會明白
We're only human
我們不過是凡人罷了
Maybe we don't need no reason
也許我們不需要任何理由
Why
為什麼
Come on, come on, come on now
快來,快來,快來,就是現在
Maybe we don't need no reason
也許我們不需要任何理由
Why
為什麼
Come on, come on, come on now
快來,快來,快來,就是現在

[Verse 2]
No one but you got me feeling this way
除了妳沒有人讓我有過這樣的感覺
There's so much we can't explain
有太多情緒我們無法解釋
Maybe we're helping each other escape
也許我們是幫助彼此逃離現實
I'm with you
我與妳一起

Who knows the secret tomorrow will hold?
誰知道神秘的明天會發生什麼事?
We don't really need to know
說真的我們並不需要知道
Cause you're here with me now, I don't want you to go
因為現在有妳在我身旁,我不想妳離開
You're here with me now, I don't want you to go
有妳在我身旁,我不想妳離開

[Hook]
Maybe we're perfect strangers
也許我們注定是完美陌生人
Maybe it's not forever
也許不會直到永遠
Maybe intellect will change us
也許理智會影響我們
Maybe we'll stay together
也許我們會在一起
Maybe we'll walk away
也許我們會擦肩而過
Maybe we'll realize
也許我們會明白
We're only human
我們不過是凡人罷了
Maybe we don't need no reason
也許我們不需要任何理由
Maybe we're perfect strangers
也許我們會注定是完美陌生人
Maybe it's not forever
也許不會直到永遠
Maybe intellect will change us
也許理智會影響我們
Maybe we'll stay together
也許我們會在一起
Maybe we'll walk away
也許我們會擦肩而過
Maybe we'll realise
也許我們會明白
We're only human
我們不過是凡人罷了
Maybe we don't need no reason
也許我們不需要任何理由
Why
為什麼
Come on, come on, come on now
快來,快來,快來,就是現在
Maybe we don't need no reason
也許我們不需要任何理由
Why
為什麼
Come on, come on, come on now
快來,快來,快來,就是現在
Come on, come on, come on now
快來,快來,快來,就是現在
Maybe we don't need no reason
也許我們不需要任何理由
Why
為什麼
Come on, come on, come on now
快來,快來,快來,就是現在
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()