close


Live


The Strumbellas - Spirits
The Strumbellas - 勇氣

[Hook]
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't go
腦中充滿勇氣,讓我勇敢奮鬥
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't
腦中充滿勇氣,讓我勇敢

[Verse 1]
I been looking at the stars tonight
今晚我一直望著天上星星
And I think oh, how I miss that bright sun
心裡想著,噢,我好懷念燦爛陽光
I'll be a dreamer 'til the day I die
到死前我會堅持做個夢想家
But they say oh, how the good die young
但人們總說,噢,為何好人總是早死
But we're all strange
但其實我們都是怪人
And maybe we don't wanna change
也或許是我們根本不想做任何改變

[Hook]
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't go
腦中充滿勇氣,讓我勇敢奮鬥
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't go
腦中充滿勇氣,讓我勇敢奮鬥
But the gun still rattles
但衝動不斷在我心裡吶喊
The gun still rattles, oh
衝動不斷在我心裡吶喊,噢~
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't go
腦中充滿勇氣,讓我勇敢奮鬥

[Verse 2]
I spent a lot of nights on the run
大多數晚上我四處遊走
And I think oh, like I'm lost and can't be found
心裡想著,噢,我迷失了且沒人找得到我
I'm just waiting for my day to come
我只是等待成功時機來臨
And I think oh, I don't wanna let you down
心裡想著,我不會讓你失望
Cause something inside has changed
因為我不再是以前的那個我
And maybe we don't wanna stay the same
而說不定其實我們都不想保持現狀

[Hook]
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't go
腦中充滿勇氣,讓我勇敢奮鬥
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't go
腦中充滿勇氣,讓我勇敢奮鬥
But the gun still rattles
但衝動不斷在我心裡吶喊
The gun still rattles, oh
衝動不斷在我心裡吶喊,噢~
But the gun still rattles
但衝動不斷在我心裡吶喊
The gun still rattles, oh
衝動不斷在我心裡吶喊,噢~
But the gun still rattles
但衝動不斷在我心裡吶喊
The gun still rattles, oh
衝動不斷在我心裡吶喊,噢~

[Bridge]
And I don't want a never ending life
我不想過著長生不老的生活
I just want to be alive while I'm here
我只想當我還活著時活得有意義
And I don't want a never ending life
我不想過著長生不老的生活
I just want to be alive while I'm here
我只想當我還活著時活得有意義
And I don't want to see another night
我不想再渡過那樣的夜晚
Lost inside a lonely life while I'm here
迷失自我孤單一人活著

[Hook]
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't go
腦中充滿勇氣,讓我勇敢奮鬥
I got guns in my head and they won't go
腦中充斥衝動,讓我揮之不去
Spirits in my head and they won't go
腦中充滿勇氣,讓我勇敢奮鬥
But the gun still rattles
但衝動不斷在我心裡吶喊
The gun still rattles, oh
衝動不斷在我心裡吶喊,噢~
But the gun still rattles
但衝動不斷在我心裡吶喊
The gun still rattles, oh
衝動不斷在我心裡吶喊,噢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()