Birdy - Words
柏蒂 - 無言以對

[Verse 1]
Waining on you
殷殷期盼你
Trying to keep your head strong
試著抬頭挺胸面對現實
With nothing to lose
雖愛已所剩無幾
You raise your voice with something to prove
你拉高了音量試著解釋什麼
And all the things you say to me
你告訴我的所有事
I can’t forget them
在我心裡揮之不去
You don’t leave
你從未離去
But you tell me with your eyes what you need
但你透過你的雙眼告訴我你要的是什麼
Oh, please
噢~拜託
Do you think that I don’t know what is means?
你難道以為我不懂那代表什麼意思嗎?
All the things you hide for me I accept them
所有你隱瞞的事情我都一一接受
But I need you next to me
而我需要你在我身邊

[Hook]
If I can’t hold you now
若此刻無法將你留下
Keep thinking that you might not come around
會讓我不斷思索你是否就這麼離開
I have no words
讓我無言以對
I have no words to say
我真的無言以對
If I can’t change your mind
要是我無法讓你回心轉意
Keep thinking, is this our last goodbye?
不斷思索,是否這是我們最後一次道別?
You say it first
你先開口
You say it first to me
你先開口對我說再見

[Verse 2]
You’re in the clear
你全身而退
While I’m waking up to nothing but tears
當我醒來一無所有只有眼淚相伴
And you stay the same
你仍不願改變
Like I’m the only one that needed to change
像似我是唯一需要改變的人
You know the things you’ve said to me
你對你曾對我說過的每一句話
Do you regret them?
你會感到後悔嗎?
I just need you next to me
我只是需要你在我身邊

[Hook]
If I can’t hold you now
若此刻無法將你留下
Keep thinking that you might not come around
會讓我不斷思索你是否就這麼離開
I have no words
讓我無言以對
I have no words to say
我真的無言以對
If I can’t change your mind
要是我無法讓你回心轉意
Keep thinking, is this our last goodbye?
不斷思索,是否這是我們最後一次道別?
You say it first
你先開口
You say it first to me
你先開口對我說再見

[Bridge]
So I
所以我
Can just forget you
能否就將你忘了
Just forget you
就將你忘了
Can just forget you
能否就將你忘了
Just forget you
就將你忘了

[Hook]
And if I can’t hold you now
而若此刻無法將你留下
Keep thinking that you might not come around
會讓我不斷思索你是否就這麼離開
And I have no words
讓我無言以對
I have no words to say
我真的無言以對
If I can’t change your mind
要是我無法讓你回心轉意
Keep thinking, is this our last goodbye?
不斷思索,是否這是我們最後一次道別?
You say it first
你就先開口
You say it first to me
你先開口對我說再見

If I can’t hold you now (if I can’t hold you now)
若此刻無法將你留下(若此刻無法將你留下)
Keep thinking that you might not come around (might not come around)
會讓我不斷思索你是否就這麼離開(是否就這麼離開)
I have no words
讓我無言以對
I have no words to say
我真的無言以對
If I can’t change your mind (if I can’t change your mind)
要是我無法讓你回心轉意(要是我無法讓你回心轉意)
Keep thinking, is this our last goodbye? (our last goodbye)
不斷思索,是否這是我們最後一次道別?(我們最後一次道別)
You say it first
你先開口
You say it first to me
你先開口對我說再見
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()