Astrid S - Hurts So Good
Astrid S - 痛卻如此甜蜜

[Verse 1]
You fighting me off like a firefighter
你像個消防員將我救出
So tell me why you still get burned
告訴我為什麼仍感覺到我還燃燒著
You say you're not, but you're still a liar
你說你沒有,但你仍撒著謊
Cause I'm the one that you run to first every time
因為我是唯一你會優先去拯救的人

Every time, yeah, why do you try to deny it
每一次,是,為什麼你都不願承認
When you show up every night
每晚你出現在我面前
And tell me that you want me but it's complicated, so complicated
對我說你想要我,但真的一言難盡,一言難盡

[Hook]
When it hurts, but it hurts so good
當愛到痛徹心扉,卻痛的如此甜蜜
Do you take it? Do you break it off?
你承受得起嗎?你能打破現況嗎?
When it hurts, but it hurts so good
當愛到痛徹心扉,卻痛的如此甜蜜
Can you say it, can you say it?
說出口好嗎?說出口好嗎?
Your love is like
你的愛似
Your love is like
你的愛似
It hurts so good
讓我痛徹心扉卻如此甜蜜
Your love is like
你的愛似
It hurts so good
讓我痛徹心扉卻如此甜蜜

[Verse 2]
Every time that i swear it's over
每次我發誓到此為止
It makes you want me even more
卻只會讓你更想要我
You pull away and I come in closer
你用力推開了我,我更緊的貼近你
And all we ever stay is torn
我們所剩的只有痛苦折磨

Baby, I don't know why I try to deny it
寶貝,我不懂為什麼我試著否認
When you show up every night
每晚你出現在我面前
I tell you that i want you but it's complicated so complicated
我告訴你,我想要你,但真的一言難盡,一言難盡

[Hook]
When it hurts, but it hurts so good
當愛到痛徹心扉,卻痛的如此甜蜜
Do you take it? Do you break it off?
你承受得起嗎?你能打破現況嗎?
When it hurts, but it hurts so good
當愛到痛徹心扉,卻痛的如此甜蜜
Can you say it, can you say it?
說出口好嗎?說出口好嗎?
Your love is like
你的愛似
Your love is like
你的愛似
It hurts so good
讓我痛徹心扉卻如此甜蜜
Your love is like
你的愛似
It hurts so good
讓我痛徹心扉卻如此甜蜜

[Bridge]
Wide awake through the daylight
於清晨時清醒
Will you hold me like we're running a yellow light?
想著你會緊擁著我似我們要闖越黃燈嗎?
Reach for you with my hands tied
用我的雙手緊緊牽著你
Are we dancing like we're burning in paradise?
我們會盡情跳舞似我們要在天堂燃起愛火嗎?

[Hook]
When it hurts, but it hurts so good
當愛到痛徹心扉,卻痛的如此甜蜜
Do you take it? Do you break it off?
你承受得起嗎?你能打破現況嗎?
When it hurts, but it hurts so good
當愛到痛徹心扉,卻痛的如此甜蜜
Can you say it, can you say it?
說出口好嗎?說出口好嗎?
Your love is like
你的愛似
Your love is like
你的愛似
It hurts so good
讓我痛徹心扉卻如此甜蜜
Your love is like
你的愛似
It hurts so good
讓我痛徹心扉卻如此甜蜜

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()