Live


Flume Feat. Kai - Never Be Like You
Flume&Kai - 無法取代

[Verse 1]
What I would do to take away this fear of being loved
該如何做才能不再害怕被愛
Allegiance to the pain
那些讓人揮之不去的痛
Now I'm fucked up and I'm missing you
而我卻讓這段關係破碎,讓現在的我好想你
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人
I would give anything to change this fickle-minded heart
我願付出所有把這顆善變的心換掉
That loves fake shiny things
它用愛假扮為那些光彩奪人的事物
Now I'm fucked up and I'm missing you
而我卻讓這段關係破碎,讓現在的我好想你
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人

[Hook]
I'm only human can't you see
你難道不明白我只是個普通人
I made, I made a mistake
我犯,犯了錯
Please just look me in my face
請你看著我對我說
Tell me everything's okay
告訴我一切都會沒事的
Cause I got it
因為我懂了我
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人

I'm only human can't you see
你難道不明白我只是個普通人
I made, I made a mistake
我犯,犯了錯
Please just look me in my face
請你看著我對我說
Tell me everything's okay
告訴我一切都會沒事的
Cause I got it
因為我懂了我
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人

[Verse 2]
How do I make you wanna stay?
我該如何做才能讓你願意留在我身旁?
Hate sleeping on my own, missing the way you taste
討厭一個人睡覺的感覺,懷念你與我親密的感受
Now I'm fucked up and I'm missing you
而我卻讓這段關係破碎,讓現在的我好想你
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人
Stop looking at me with those eyes
別再用那樣的眼神看著我
Like I could disappear and you wouldn't care why
感覺就算我消失了,但你一點也不在乎原因
Now I'm fucked up and I'm missing you
而我卻讓這段關係破碎,讓現在的我好想你
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人

[Hook]
I'm only human can't you see
你難道不明白我只是個普通人
I made, I made a mistake
我犯,犯了錯
Please just look me in my face
請你看著我對我說
Tell me everything's okay
告訴我一切都會沒事的
Cause I got it
因為我懂了我
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人

I'm only human can't you see
你難道不明白我只是個普通人
I made, I made a mistake
我犯,犯了錯
Please just look me in my face
請你看著我對我說
Tell me everything's okay
告訴我一切都會沒事的
Cause I got it
因為我懂了我
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人

[Bridge]
I'm falling on my knees
我在你面前跪下
Forgive me, I'm a fucking fool
原諒我,我真的是他媽的笨蛋
I'm begging, darling, please
我求求你,親愛的,拜託
Absolve me of my sins, won't you?
原諒我所犯的錯,好不好?

I'm falling on my knees
我在你面前跪下
Forgive me, I'm a fucking fool
原諒我,我真的是他媽的笨蛋
I'm begging, darling, please
我求求你,親愛的,拜託
Absolve me of my sins, won't you?
原諒我所犯的錯,好不好?

[Hook]
I'm only human can't you see
你難道不明白我只是個普通人
I made, I made a mistake
我犯,犯了錯
Please just look me in my face
請你看著我對我說
Tell me everything's okay
告訴我一切都會沒事的
Cause I got it
因為我懂了我
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人

I'm only human can't you see
你難道不明白我只是個普通人
I made, I made a mistake
我犯,犯了錯
Please just look me in my face
請你看著我對我說
Tell me everything's okay
告訴我一切都會沒事的
Cause I got it
因為我懂了我
Never be like you
永遠不會再遇到像你一樣的人

[Outro]
Baby, baby please believe me
寶貝,寶貝請你相信我
C'mon take it easy
來我身邊,放下心
Please don't ever leave me
請永遠別離開我
Never be like you
因為永遠不會再遇到像你一樣的人
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()