Live


Alan Walker - Faded
Alan Walker - 心碎凋零

[Verse 1]
You were the shadow to my light
你曾是我的陰暗面
Did you feel us?
曾感受到我們有所連結嗎?
Another start, you fade away
另一個開始,逐漸消逝
Afraid our aim is out of sight
擔憂著我們的目標會漸漸淡化
Wanna see us, alive
渴望見到我們,活著

Where are you now?
現在你會在哪?
Where are you now?
現在你會在哪?
Where are you now?
現在你會在哪?
Was it all in my fantasy?
或是這一切是我的幻想?
Where are you now?
現在你會在哪?
Were you only imaginary?
還是你只是我的想像?

[Hook]
Where are you now?
現在的你會在何處?
Atlantis, under the sea, under the sea
身在亞特蘭提斯,深埋於海的最深處,深埋於海的最深處
Where are you now?
現在的你會在何處?
Another dream
在另一場夢境裡
The monster’s running wild inside of me
陰暗野獸狂亂衝擊我的心
I'm faded, I’m faded
我漸漸凋零,漸漸凋零
So lost, I'm faded, I’m faded
心被掏空,我漸漸凋零,漸漸凋零
So lost, I'm faded
心被掏空,我漸漸凋零

[Verse 2]
These shallow waters, never met
膚淺的事物,永遠不會是
What I needed
我所需要的

I'm letting go, a deeper dive
我會拋棄它們,深深沈入深淵
Eternal silence of the sea
在海洋永恆的沈默中
I'm breathing
我大口呼吸
Alive
活著

Where are you now?
現在你會在哪?
Where are you now?
現在你會在哪?
Under the bright, but faded lights
在光明卻逐漸消逝的光線之下
You've set my heart on fire
你讓我的心熾熱不已
Where are you now?
現在你會在哪?
Where are you now?
現在你會在哪?

[Hook]
Where are you now?
現在的你會在何處?
Atlantis, under the sea, under the sea
身在亞特蘭提斯,深埋於海的最深處,深埋於海的最深處
Where are you now?
現在的你會在何處?
Another dream
在另一場夢境裡
The monster’s running wild inside of me
陰暗野獸狂亂衝擊我的心
I'm faded, I’m faded
我漸漸凋零,漸漸凋零
So lost, I'm faded, I’m faded
心被掏空,我漸漸凋零,漸漸凋零
So lost, I'm faded
心被掏空,我漸漸凋零

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()