HANA - Clay
HANA - 朔造

[Verse 1]
You will never see things how they truly are
你永遠無法看清事實的樣貌為何
You’re stuck in your own world and of course, you’re the star
你理所當然的活在自己的世界,以自我為中心
How could you ever lose when you’re playing me
而你玩弄我的感情,又怎麼會感到失去
I guess everything’s easy when you’re that crazy
我猜想因你的漫不經心讓一切變得無所謂

It’s four in the morning
清晨四點鐘
I’m finding my own
我仍在尋找自我
You know you never said sorry
For all that you stole
你清楚明白,自己從來沒對從我身上奪取的所有說聲抱歉

[Hook]
Now I’m going away
現在我下定決心離開你
And you’ll never find me
讓你永遠找不到我
Five years older today
過去五年的日子直到今日
Molding clay
朔造了現在的我
Found you never knew me
發現你從未真正了解我
Now I can find happy
現在的我終於能找到快樂
Nothing to show but my name
過去的我遺留下的只有名字

[Verse 2]
If I could, I would erase it all
如果我能,我願抹滅過去所有回憶
You sat on your high horse and watched me fall
你趾高氣揚的眼睜睜看我犯錯跌倒
You got so many stories that you hide
在你心裡埋藏了許多秘密
Everything’s so easy when it’s all a lie
因一切只是謊言讓一切都變得無所謂

It’s four in the morning
清晨四點鐘
I’m finding my own
我仍在尋找自我
You know you never said sorry
For all that you stole
你清楚明白,自己從來沒對從我身上奪取的所有說聲抱歉

[Hook]
Now I’m going away
現在我下定決心離開你
And you’ll never find me
讓你永遠找不到我
Five years older today
過去五年的日子直到今日
Molding clay
朔造了現在的我
Found you never knew me
發現你從未真正了解我
Now I can find happy
現在的我終於能找到快樂
Nothing to show but my name
過去的我遺留下的只有名字

[Bridge]
And when I’m lonely and tired
當我寂寞且疲憊時
I’m holding on
我堅持向前
Cuz now I’m out of your fire
因為現在的我已不在為你而所牽動

[Hook]
Now I’m going away
現在我下定決心離開你
And you’ll never find me
讓你永遠找不到我
Five years older today
過去五年的日子直到今日
Molding clay
朔造了現在的我
Found you never knew me
發現你從未真正了解我
Now I can find happy
現在的我終於能找到快樂
Nothing to show but my name
過去的我遺留下的只有名字

Now I’m going away
現在我下定決心離開你
And you’ll never find me
讓你永遠找不到我
Five years older today
過去五年的日子直到今日
Molding clay
朔造了現在的我
Found you never knew me
發現你從未真正了解我
Now I can find happy
現在的我終於能找到快樂
Nothing to show but my name
過去的我遺留下的只有名字

Now I’m out of your fire
現在的我已不在為你而所牽動
Now I’m out of your fire
現在的我已不在為你而所牽動
Now I’m out of your fire
現在的我已不在為你而所牽動

Now I’m going away
現在我下定決心離開你
And you’ll never find me
你將永遠找不到我
Five years older today
過去五年的日子直到今日
Molding clay
朔造了現在的我
Found you never knew me
發現你從未真正了解我
Now I can find happy
現在的我終於能找到快樂
Nothing to show but my name
過去的我遺留下的只有名字

Now I’m going away
現在我下定決心離開你
And you’ll never find me
你將永遠找不到我
Five years older today
過去五年的日子直到今日
Molding clay
朔造了現在的我
Found you never knew me
發現你從未真正了解我
Now I can find happy
現在的我終於能找到快樂
Nothing to show but my name
過去的我遺留下的只有名字
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()